05 ožujka 2019

promo

čitam o marketinškim trikovima, vezano za gadgete. pa kažu kako se sve bazira na tome da se konstantno vrši pritisak na ljude da nešto POŽELE. kreiraju se predmeti želja, sve se svodi na to da vremenom shvatiš da ti bez tog novog samsung telefona sa 18 kamera život nikako ne može biti dovoljno lep kao što će ti biti kada ga kupiš na rate. slično tome su počeli i da nas mame medaljama i majicama. OVAKVU medalju ćete dobiti na našoj trci za dve godine, uplatite već sutra. uz medalju ide ovakva majica, koja će vam promeniti život, bićete kul, svi će se okretati za vama. bićete posebni. iako će takvu majicu istog dana dobiti još hiljadu ljudi, vi još uvek mislite da ste posebni jer nosite dres sa wingsa ili buff sa sto milja istre ili kačket sa plitvica. u želji da budu posebni svi ljudi su postali isti, a posebni su ostali samo oni koje boli đoka da li će biti po nečemu posebni. kao što je mene već par godina boleo đoka pa se nisam ni prijavljivao ni za beograd ni za novi sad. stavim broj od pretprošle godine pa trčim. jedini razlog da se prijavim za beogradski maraton može biti zbog humanitarnog udruženja a zbog toga nikako neću biti po ičemu poseban jer će ih/nas biti hiljadu u istim majicama. ali bolje mi je da ako već plaćam broj, da nešto ode i njima. sigurno neću uplatiti startninu zbog medalje, **bala vas medalja, ni zbog plastične majice. a svakako ću podići fajl na Stravu i gledaću na kompjuteru flybys i premotavati trku napred-nazad i gledati ko je to trčao pored mene i ko se usudio da me stigne otpozadi a koga sam na brankovom mostu otresao kao slinu. naravno, od ovih koji koriste stravu, a svako ko drži do sebe neće koristiti neku drugu šabansku aplikaciju. možda mi baš pomenuti novi sad bude prva trka ove godine. opet je start tzv "frtalja" pomeren na malo kasnije, pa polumaraton kreće u 11 a ta trka u 11h45, što je taman da ako uspem da se vratim u formu barem za ispod 5 min/km, da dolazim u cilj sa onima koji budu završavali polumaraton negde oko 1h35-1h40 što su još uvek relativno pristojni rekreativci a ne baš džogeri. nije loše kada se pomešamo, mada sam zaboravio na kojem kilometru se spoje staze. polumaraton sigurno neću trčati, jer nemam apsolutno nijedan razlog za to. sutra ću opet vaditi krv pa ću proveriti da li mi se malo povratio hematokrit. zadnji put mi je krv bila kao voda, nije čudo što sam se jedva pomerao. dakle lažu kad kažu "krv nije voda", nakon 20 dana bronhitisa i 10 dana gripa bogme jeste. ne znam posle NS šta ima od trka i na kojem polumaratonu ima trka od 5km, valjda u jagodini. lepo se zagrejem, lepo se zaduvam na kratkoj trening-trci, pa sednem u ladovinu. ovog proleća ću samo da navijam pored staze, i da vas polivam vodom. neću da se trkam dok ne budem mogao da vas pobeđujem. ne možete mi ništa 🙋 a nit gledam kakve su majice ni kakve su medalje na polumaratonima, džabe im reklamiranje i mamljenje. jesam ovca ali me više neće šišati ko god poželi.

Nema komentara:

Objavi komentar