20 ožujka 2019

rekord

ma i nije neki Rekord...
nego na ovom polukrugu od vikendice do kuće koji ima 11km, i koji otrčim svakih 5-7-10 dana, imao sam par puta najbolje vreme od nekih sat vremena odnosno prosek tik ispod 5'30"/km.
danas sam pak nagazio nekih 5'10"/km i to je bogme solidan napredak.
unatoč tome što mi je vaga pokazala ravno 2kg više od najveće brojke koju mogu da prihvatim.
daklem ovo je bio jedan takoreći Trening Sa Opterećenjem.
samoopterećujući.
prvih nekoliko km sam osećao zatezanje spolja iza kolena gde silazi zadnja loža no trčao sam dalje bez problema, u društvu sa malenom kujicom lutalicom koja me je pratila.
do pre par nedelja me je to zatezalo naročito nizbrdo no danas sam se lepo sjurio drugu polovinu treninga, ako se brzine od 4'40"/km uopšte mogu nazvati jurnjavom.
nema veze, dok god stvari idu nabolje, ne treba gunđati.
jednom kad se napredak zaustavi, biće teško prihvatiti taj nivo kao plafon ali šta ćeš, što ti je glava bliže oblacima, dok stojiš u istoj sobi, plafon ti je sve opasniji protivnik.

glavna trauma je vezana za taj grč iza kolena zbog kojeg sam ceo drugi i treći kilometar trčao potišten "ništa od novog sada, zamisli krene trka a mene zaboli" no do mraka sam se evo već predomislio.
ili barem pokolebao.

Nema komentara:

Objavi komentar