08 studenoga 2019

bik i bica teraju kolica

ili se to piše bik & bizza teraju kolizza
prognoza je bila za puno sunca i još više sunca, temp preko +20
pa sam juče, jer je danas crveno slovo Mitrovdan, nekom mandžom preasfaltirao malu terazzu od desetak kvadrata
kad noćas GRMMMM grmnulo pa PLJUSSS pljusnulo i posle toga paduckala kiša sve do jutra
moja terazza sva gnjecava, jes da novi beton treba da se poliva ali ne ovoliko
tamo kud su mačke štrapacirale ostale rupe kao kad rakijskom čašicom iz testa vadiš vanilice
moj asfalt kao trg republike ladno, skadar na bojani, more marko ne ori drumove
nema veze, ionako preko toga ide još jedan sloj kojim se lepe pločice pa će tako svi ti tragovi ostati zatrpani poviješću jelte
i negde oko 10 definitivno prestala kiša i počelo da se razvedrava, sreća da sam pred posao iskoristio crveno slovo pa očistio i podmazao sve tri bicikle koje su bile u opticaju za današnju vožnju
rekoh da malo presečem trčanje

problem je na bicikli, što kad ne idem na neki Tempo, ja se stalno pitam zašto sam uopšte seo na biciklu, ili bih išao nekud kuda inače nikada ne idem, ili bih pustio neku muziku ili nešto, ali sad da idem stazom kuda se trenira i piče proseci i tako to, pa da se tuda vozikam, to mi nikako ne ide u pojam, osim kad idem ponikom donekle pa dalje nastavim na pešačenje recimo
i tako drž levo drž desno, u Zlatariću (tj Bukovici tj negde između) crno mačence, pojelo pola kesice, u Kamenici ćorava keruša, njoj ništa jer je deblja od mojih kod kuće, i na raskrsnici dve Kamenice ista ona ženkica od pre par dana, njoj druga polovina kesice, to ti je što ti je, žali se onom mačetu što ti je pojelo pola užine
odatle kao nešto puniji gas ali ne pun gas nego onako kao kad kažeš moda za puniji stas, ne baš pavaroti i monserat nego jadranka jovanović

za Jarun najavljeno govno vreme, za plavi krug se nisam prijavio, dal da idem tamo iako je govno vreme, ili da idem ovamo pa da iskamčim broj pred start ili ako ne uspem da odem bez broja kao na trening da odvrtim nekoliko krugova po 7.7km, nemam pojma a nije mi ni bitno
gde god se odlučim dosta mi je pola sata da se spakujem, ja sam kao kipčoge, kažu mu e sutra sabajle najavljeno idealno vreme u beču ajd da istrčiš ono što smo se dogovorili ispod dva sata, on kaže važi samo da navijem budilnik
i to je to
pa ako može kipčoge što sam ja manje lud jelte
s tim da je njemu ovo bio prvi put a ja tako svakog drugog vikenda, da ne kažem svakog četrnestog dana, osim đuuurđevdana

pedesetak km danas dakle, bilo bi okruglo 50 ali sam se preračunao jer sam kontao da je u istočnom delu grada prošla gužva do 15h20 kad ono pola krušika još uvek izlazi iz svojih štala pa sam zalomio nazad umesto one uobičajene nadoknade od par km baš kuda sam juče napravio segment trčanja od 2000m
malo sam pomerao sedište na novom scottu cm nazad pola cm napred i izgleda da sam se konačno nasadio baš onako kako mi odgovara, još samo jaje da snesem i nisam ga džabe kupovao

Nema komentara:

Objavi komentar