24 studenoga 2019

čamac


Evo o čemu se radi
Baš sam bio naložen da pređem na onu stranu
Da vidim šta ima
Da udarim neki nov pečatić u pasoš
I poneo ja pasoš
U srednjem džepu bici dresa
U levom ključ od auta, preko njega pakovanje na isteku, sa samo par vlažnih maramica
Ne što sam baš mislio da ću da se proserem negde na tvrđavi, nego rekoh daj šta bilo da metnem preko ključa da ne skakuće ili nedobog ispadne
Nije ispo
U desnom džepu ajfon
Ne baš ajfon nego tako zovem ovaj šporetić od telefona, kao što sam i ja klaudija šifer
Fakat lepe slike ispale sa šporetića, nastaviću da ga zovem ajfon, možda mi to digne cenu u ovom društvu posrnulih vrednosti
I, ŠTA SE DOGAĐA
ZAVERA se događa
Događa se zavjera, svjetskih razmjera
(sad već postaje očigledno da ni o čemu iz najave neću pisati, znate one Vesti "gledaćete u Prvom Dnevniku", e pa nećete
o tom potom)
Naime brođani su tako napravili taj pacovsko kanalski prelaz kaBosni, da moraš biti podznak pacov, dupli, da bi tuda poželeo da prođeš
Kao da ideš u neki zatvor, u posetu posrnuloj rodbini
Bivšoj rodbini
Prišao ja, ma jok, nema šanse
Kroz ovu ogradu kao Kunta Kinte u lancima, jedan jelte JA da se provlačim, heh, kajne šanse
Što bih se osećao kao migrant bez prošlosti i budućnosti, dosta je ako ne i previše njih koji se tako osećaju, još im samo ja falim
Kao da mi nije dovoljno što ću se isto tako svakog vikenda osećati dok iz Mitrovice prelazim most ka balkanu, tj Šapcu
Kaže Lola, jesi prešao?
Jok brate
Trebo si da pređeš samo eto da si prešao, da si jednom bio tamo
Jok brate
Meni je fora da NISAM prešao, i fora i uspeh i recka
Kao za onu curu što su pričali, to što je samo ti nisi jebao shvati kao kompliment
Pa eto, samo ja nisam prešao kroz onaj pacovski podvožnjak, nego sam kroz jelte EU pretrčao preko mogućnosti poniranja u Balkan jadni, koji mi ionako ne gine nakon što se provozam još nekih 140km ka istoku
Ako si već odnekle uspeo da pobegneš na 48h, čemu srljanje nazad
Sad mi čak i taj sat flertovanja sa Granicom više smrdi na porok nego na urbanu fensi avanturu
Ajd bar smo u Lidlu našli neko crno pivo za tri i po kune, isplatio se blic silazak sa autoceste
A i tu imam anegdotu
Opet o konverziji valute, ali ne na trčanju nego u drive-in varijanti
Druga konverzija u samo jednom prepodnevu
To ćemo u Trećem Dnevniku, ako posluži sreća, čitaj nesanica

Nema komentara:

Objavi komentar