30 studenoga 2019

doraSTAO pa preraSTAO pa oduSTAO

evo o čemu se radi, o zdravom razumu
da ne poveruješ da će na ovom blogu neko i to da pomene
kad sam kliknuo na November Distance Čelindžge, bio sam negde 7000+ plasiran
i imao sam dva polu-cilja, jedan da uđem u top 2% i drugi da uđem u top 1%
ovo 2% se na četvrt miliona ispostavilo kao nikakav zadatak jer sam već nakon prvih par trčanja (doduše 2x dnevno) prošao prvo na 6001. pa na 4827. mesto

onda sam počeo da čačkam onaj 1% pa sam od večeri do jutra do večeri ispreskakao na 4409. pa 3605. pa sam sinoć došao do 2908. i tu sam već bio na pragu uspeha, čak i bez nekih silnih mučenja
očigledno je da će ljudi koji će završiti mesec u top 1% imati nekih 375km a ja sam sinoć imao 344km što je zaista nakon 30+29+25 u zadnja tri dana gotovo nikakav zadatak

POSEBNO zbog toga što sam nakon tri dana već ušao u tu adaptaciju, kao što se sinoć pokazalo kada sam nakon celodnevnog fizikalisanja bez po muke (i po mraku, što najmanje volim) pretrčakarao 10km a mogao sam i koji više no tada sam stigao do bicikle ostavljene ispred auto-servisa pa nije bilo poente tako kasno dodavati bespotrebne kilometre

iako sam se juče na papiru premorio, jutros sam se probudio skroz oke i sada mi ne bi bio nikakav problem da otrčkaram 15km i popodne još toliko, štaviše svejedno mi je da li bih trčao 16+15 ili 18 +14 ili štagod što bi mi (sa par km viška, za svaki slučaj) garantovalo taj nazovi plasman na kraju meseca

no ispostavilo se da mi je odjednom taj izazov postao manje zanimljiv (ionako sam ušao u top 2%) a da mi je postala zanimljivija neka, pa bilo koja, trka u nedelju
tako sa smo se na brzaka iskombinovali, sedeti 2x4h u autu nije baš "ništa" a između treba i otrčati cenera pa sam odlučio da se danas samo malo provozam biciklom i relativno (?) odmorim za sutra tj. Nedelju

sve je ionako bila igra, a posebno zanimljiva stvar je što mi se čini da me leđa manje bole, a što pak može da znači da mi neki nepravilan položaj "odmaranja" više škodi nego trčanje, pa ću to zapamtiti za Decembar i pokušati da "testiram"

život teče dalje, a nekom i bliže, jer gugl maps kažu da do mesta prijava i podizanja brojeva imam samo negde između 217 i 221km, dakle još samo da sipam zimsku tečnost za vetrobrane i to je to

Nema komentara:

Objavi komentar