30 studenoga 2019

shame on you, crazy diamond

ove godine sam pobacao dosta pari dotrajalih patika i poprilično mi se otanjila ergela, pa sam čekao neko dodatno sniženje da kupim par ili dva za zimu/proleće i prođem još malo jeftinije.
ispalo je da sam ceo dan imao previše posla i nisam ni stigao da odem do radnje.
kad se napokon zaputim u kupovinu moraću da istim tim "prevarantima i lopovima koji nas pljačkaju i poturaju niže cene a ionako ništa ne vredi ni upola toga" platim 10% ili 20% više nego danas, pa će mi tako umesto crnog petka doći nekakva crna sreda ili štagod već.
ajd bar će ovi ostrašćeni mrzitelji crnog petka doći na svoje, eto danas ne potroših ni dolara.
kažem to jer je odjednom nikao pun fejsbuk nekih koji toliko arlauču da danas ništa ne treba da se kupi da sve počinjem da verujem da imaju neki procenat od toga!
a tako sam lepe asics-ice našao na popustu na kojem čame već pola godine i niko ih neće ali nekako mi još uvek nisu bile "đabe" i rekoh daj taman da ih smaknu još 20-30 posto ali mućak, smakli ih samo 10%
na kraju ustvari ni ne znam da li zaista nisam stigao da odem do radnje ili mi se nije išlo zbog samo tih 10 dodatnih %, jer ovaj lanac radnji zna nekad da dâ i 22% na već snižene cene pa ispadne da ovo nije ni sivi a kamoli crni petak.
- odeš danas i kupiš jeftinije 20%
- sledećeg vikenda frend kupi 2 para i treći dobije gratis, pa ti kaže gle kakva si budala, ja dobio 33% popust
- sledećeg vikenda daju 1+1 par po ceni jednog i imaju sve brojeve, a vas obojica kupili "poslednji primerak"
...
u međuvremenu sam gledao ovu rang listu novembra na Stravi
prvi na tabeli ima 168 trčanja i ukupnih 1767km
radi se o nekom stranom plaćeniku koji je napustio posao i našao sponzore i već godinu dana trči najmanje 42km dnevno, s tim da to podeli na 5-10 puta pa trčkara ovde-onde
zanimljiviji je tip negde oko 20. mesta koji je 791km pretrčao negde početkom meseca IZ DESET PUTA
taj je svakog dana tumarao od jutra do mraka nekim zombi brzinama, očigledno nema ženu da ga pita gde si bio šta si radio
vodeća žena je još suludija
nekih hiljadu kilometara je prešla iz 177 pokušaja tako što na svakih sat vremena prošeta s kraja na kraj grada, a povremeno nešto malo i potrči
možda radi na dostavi nekih namirnica ili dokumenata penzionerima pa sve beleži, kao poštar, da pokaže u firmi da nije spavala na poslu
to što se izazov zove RUNNING challenge očito nikog ne zanima niti se iko time bakće i shvata ga ozbiljno, ovde je oduvek sve "prolazilo"
svačeg se čovek nagleda kad se malo udubi, što nameće pitanje da li se treba baš u sve udubljivati ili je bolje ostati u mraku, kad se radi o ljudskim karakterima i poremećajima

Nema komentara:

Objavi komentar