07 studenoga 2019

segments of life

nešto baš i nemamo previše segmenata na Stravi u gradu, a ovo što imamo ili sam ja napravio po okolnim brdima ili je staza u mraku poput one u velikom parku gde postoji levi i desni krug
(i tu sam držao rekorde na starom profilu pa je to sve nestalo iz povijesti rezultata ali koga briga, nek se motivišu i neki novi klinci, što samo ja da se tepam protiv svi)

i tako mi je palo na pamet da bih danas ili sutra (* petak) mogao da otrčkaram što više lokalnih MOGUĆIH segmenata i da ih nakon toga ozvaničim u Stravi, u smislu da pokušam da nađem neke bezbedne krugove koji idu trotoarima i sa nerizičnim prelascima raskrsnica (gde baš mora), pa da se zabavljamo zimus i cepamo malo ovud malo onud

(*) treba na nekoj terasici da lepim pločice tj prvo treba malo da izravnam i iznivelišem tih desetak kvadrata i kao za klinac se naguzila ova kiša već treći dan a jedini lep najavljen dan je petak ali je ko za klinac i on nemoguć za rad jer pada na taj neki mitrovdan kada je strogo crveno bordo ferrari rot slovo u crkvenom kalendaru, baš me neće pa to ti je

glede vikenda petak bi bio jednako bezbedan za aktivnosti bilo da se radi o jačoj vožnji na bicikli pod uslovom da nije baš predugačka ali to u novembru baš i nije izgledno, ili o nekom neobaveznijem trčkaranju koje bi se aBsorbovalo do nedelje
prognoze su još uvek nejasne, neko kaže suvo i hladno, neko kaže mokro i vetrovito, videćemo i delaćemo već prema situacijama

elem po svoj prilici će danas da bude trčkaranje sa eventualnih par zaletanja a sutra neka bicikla sa nešto manje zaletanja i to je to, do petka uveče će se već iskristalisati neka vikend varijanta, jedino što je sigurno je da neću ići u dom omladine beograda u subotu uveče jer su karte za Kralja Čačka 1500 dinara, to je ladno više od startnine za maraton, a ionako ga nešto ne slušam rado tako da mi je samim tim odluka puno lakša

Nema komentara:

Objavi komentar