07 srpnja 2020

algoritmi & elem plus BONUS

elem, nekako sam uspeo da povežem suunto app na telefonu sa stravom s tim što mi ne treba da istu aktivnost gledam na više načina u telefonu, već na kompjuteru.
a suunto nemoš na kompjuteru osim ako snimaš uz pomoć sata.
a ja sat dao Loli pa bi mi sad trčanje sa satom odlazilo kod nje na stravu.
dok se ne vrati garmin iz servisa snalaziću se nekako, ća ću.

elem, kada sam pre par dana iz suunto app-a istovario .fit fajl, jer jedino tu opciju imaš u telefonu, i kada sam taj fajl upload-ovao na stravu, dobila se neka smejurija:
putanja je bila ista, ukupno vreme isto, ali je ukupna dužina treninga bila jedva kilometar, umesto par desetina.

elem, isto danas, nakon što sam upario dve aplikacije i završio trčanje uz suunto app, pojavila mi se u stravi aktivnost sledećih parametara:


sliku ignorišite, to je samo ilustracija umesto mape.
elem, kada sam kliknuo na opciju "correct distance" strava je na osnovu koordinata svake zabeležene tačke na putanji lepo izračunala 14.13km, i umesto tri sata po kilometru mi pošteno vratila moj trčkarajući pejs od 5'42''/km

mislim, nakon onog ludila juče bio sam u čudu što uopšte mogu da trčim, pa mi je svaka brzina bila zadovoljavajuća, a sporije baš nisam ni umeo zaista.
zato ću sutra biti preporođen a tek nastupa nekoliko lepih dana pa će biti svega i svačega, nadam se.

elem, danas su vratili vanredno stanje u gradu pa se nadam da nam neće spičiti i policijski čas preko vikenda koji je izgleda upravo uveden u prestonici, jer bi zaista bila greota da i letnje vikende provodimo u zatvorima odnosno da se za malo zraka dovijamo na prekršajne načine.

obećani bonus je na blogu o pobratimima i posestrimama iliti snajkama:

gde-su-pare-bre

Nema komentara:

Objavi komentar