03 srpnja 2020

aplikacije

neko vreme sam se nervirao zbog reklama u mapmyrun (u daljem tekstu mmr) jer ako na telefonu ostanu uključeni podaci, kad god pogledam u mmr meni se umesto karte i podataka otvori neka reklama, pa zatvori reklamu pa vrati unazad i tako svaki put pet sekundi predigre i pipkanja dok ne uniđem u aktivnost.

pa sam par puta palio stravu, ima i tu ona ponuda da uplatiš pro verziju no to je puno ređe, hajd na trčanju je strava možda i najpreglednija upravo jer je najsiromašnija i ne možeš da biraš šta ćeš sve od parametara da vidiš nego imaš samo par, daljina brzina trajanje i eventualno kadenca ako imaš telefon skuplji od 150€ koji ima akcelerometar.

danas je došao dan da ipak opet odaberem mmr jer planiram da prođem nekud kuda baš i nisam nešto često trčao pa ću prvo morati da skujem plan odnosno ucrtam trek iliti rutu, i da u svakom času mogu da blicnem da li sam skrenuo gde treba. odnosno na svakoj kritičnoj raskrsnici moramo opet da se pipkamo pet sekundi pa kada aplikaciju razgolitim od reklama i zavirim joj ispod, tek ću onda saznati tajnu koju skriva. uz ovakav opis, kad me neko bude pitao kako mi je bilo na trčanju, ladno mogu da odgovorim "čisti sehs!".

kad god ovako prođe 4-5 dana bez trčanja imam osećaj da neću ni umeti da potrčim, kao da treba da sednem u nekog spačeka koji zarđao stoji u korovu već 20 godina i gotovo si siguran da ga ni na kurblu nećeš upaliti, uvek postoji neka neosnovana i bezrazložna strepnja koja glasi "kako li ću?". smešna stvar, mižda čak pomalo i zabavna.

znači ucrtavanje mape pa biciklom do periferije pa trčanje pa nakon toga opet deset dana grmljavine i pljuskova, biće fešte. vidim da se neke silne trke pominju kao moguće što mi zvuči pomalo čudno no hajde, više ne ništa ne zna ionako, ni da li je korona neki demon od gripa ili nije, zašto jedne brojke kažu da svake godine isti broj ljudi umre od posledica gripa a ove godine kažu da su u mnogim zemljama sahranjivali po 10x više ljudi nego ikada, tu svašta ne štima a možda je jedino u pravu omladina koja nema ozbiljnijih zdr. problema pa ih boli dupe za penzionere na srčanim mukama kojima svaki drugi grip i upala pluća samo podmažu puteljak do raja. kad ga pitaju kako si stigao u raj, a on kaže uleteo sam klizećim. e to.

Nema komentara:

Objavi komentar