08 srpnja 2020

samo za taj, promašaj

e tako mi je lepo počeo dan a tako se tupavo završio
ujutru po 'ladovini 17km laganog trčanja čiji ste najlepši deo mogli da gledate u dva fb LIVE uključenja po minut kada sam se sa jednog od brda oko grada spuštao makadamom kroz gustu šumu
na poslu taman onoliko posla koliko da budem zadovoljan zarađenim, a da se ne premorim za ostatak dana

e tu su počele komplikacije
planirao sam jednu vožnju, jednom biciklom,
a otišao na drugu stranu, drugom biciklom
ne znam ni sâm zašto, a evo raspleta, tek koliko da se učite na tuđim greškama

uzeo sam da na GT-u zamenim lanac i kasetu
obzirom da pogon (prednji, 44-34-24) nisam menjao, postojala je minimalna mogućnost da dođe do sukoba između novog lanca i zupčanika za koje ne znam u kojoj su meri "oglodani"
tu je naravno počeo da me gricka neki crvić, da ja to moram što pre da proverim


i tako sam umesto da isprobam novog Scotta otišao da isprobam starog GT-a
a šta fali Scottu?
pa rekoh pre par dana, odjednom mi se desna ručica kočnice približila na pola puta do cevi volana pa sam guglao i guglao i tražio pdf uputstva i youtube lekcije, i kada sam već bio reš pečen da nađem neki način da bez profi alata nekako dospem ulje, pokušam jedan od saveta sa interneta i tadaaammmm, uspelo je, sve je opet na svom mestu eto i bez dolivanja ulja

za sada
ali ovako naoružan znanjem već imam više samopouzdanja da ću rešiti taj problem i kada bude malo veći
nisam ja džabe brat od Burazera koji takve stvari drži u malom prstu, mislim, nemam još te magične moći da samo pucnem prstima i da tečnost sama prodre u paknove čim legnu i malo se raskreče ali polako, kap po kap što rekoše divlje jagode

nakon svih tih operacija otišao sam na vožnju barem sat kasnije nego što je trebalo, pa sam i ogladneo kada sam bio na sat od kuće, i tako mi se to "razvozavanje" pretvorilo u agonijicu
sutra bome neću trčat, umoran sam nakon ovih uzastopnih brdskih 15+14+17km, a i dupe sam od početka meseca solidno nažuljao jer sam i na biciklama nabio preko 500km, pa će mi dakle i nedužna bicikla presesti
obrni okreni smeši mi se dan koji će mi se do kraja možda i narugati,
ako ne budem dovoljno mudar
hmm

Nema komentara:

Objavi komentar