15 srpnja 2020

u sridu

u sridu sam na spidu
u sridu sam na spidu
no prvo utorak
nakon jutarnjeg rikaveri vozikanja od nekih 15-ak km znao sam da ću popodne biti svežiji nego da sam od ranog jutra nedajbože trčao
i popodne smo spičili bajkovima prvo tu par desetina km po asfaltu i onda skrenuli da pokažem Loli vezu između dva sela koja je ne-asfaltna
tu je bilo malo povuci-potegni jer je ona krenula sa tvrdo napumpanim semi-slick gumama za asfalt pa sam je na par mesta malo sačekao, a na najoštrijoj uzbrdici joj je pas izleteo pred prednji točak i legao na kamenje da se mazi :-)


posle je i po meni skakao i svog me isprašnjavio, no morao sam da ga zamajavam dok Lola odmakne uzbrdo pa sam je posle stigao
odatle nadalje smo se razdvojili jer sam ja otišao u još crnje i gore makadame a ona se sjurila tim drugim asfaltićem nazad na veliki put
e tu sam zaginuo pošteno ali nema veze, otkrio sam neke skroz zanimljive puteljke, i podsetio se jednog opakog uspona do vrha kamenoloma kojim sam samo jednom ranije prošao, pre sigurno više od 10 godina
spust u poslednje podBrdsko selo je bio kao video igrica, po izlokanom puteljku po kojem je razbacano kamenje veličine breskve do dinje, pa je na par mesta bilo opet ono PADAM! no srećom nisam se nigde otklizao

dok sam se tuda vozio setio sam se kako sam celog života sa zgražanjem gledao na one putokaze po Istri koji upućuju na bike ture, krstio sam se levom rukom i govorio koja budala bi se vozila mtb-om po prašini pored onoliko asfaltnih lepih puteljaka na sve strane
no ovde je sve drukčije, tih malih asfaltnih puteljaka baš i nemamo, veliki putevi su pretrpani autima a sve sporedno je katastrofa od prašine kamenja i ludačkih nagiba, nigde nema onih "pitomih" makadama po brežuljcima kakvih ima po Istri

tako da zaglavih nit tamo nit ovamo, a kontam da bih se u Istri opet držao te mreže sporednih zabitih asfaltića, ako ništa drugo ne moraš da čistiš bajk svakog dana jer mi je to glavni faktor PROTIV ovakvih vožnji, dovoljno je pola sata u prašini i lanac već stenje i škrguće od muke koliko se razmastio i osušio

Nema komentara:

Objavi komentar