03 listopada 2012

nagrade

jedino što mi je pokvarilo utisak na kraju polumaratona je bilo ono natezanje kao na pijaci ko će da dobije koliku nagradu. zbrka bi se izbegla preciznim propozicijama no toga se niko nije ni setio da napravi unapred. naime, postojale su tri nagrade u apsolutnoj konkurenciji, kao i tri nagrade za veterane, po hendikepu. problem je bio što su nagrade bile ISTE!!! koliko se sećam 8000 5000 3000 za prva 3 seniora i isto toliko za prva tri veterana. kada je drugoplasirani dobio 5000, a slučajem ima dovoljno godina da bude i veteran, shvatio je da mu je "bolje" da bude prvi vetaran nego drugi senior. tako se ukazala prilika da treći u generalnom dobije drugu nagradu, a da četvrti (mislim, "senior", sa rezultatom 1h20, nou koment) postane treći u generalnom. sledilo je nadvlačenje "ako onaj bude drugi, ko je onda treći, kome ide moja nagrada a čija nagrada ide meni?" i tako u nedogled, to jest sve dok ja nisam reako "odosmo mi kući a vi se dogovarajte i delite pare". čak sam prema hendikepu kao treći veteran imao vreme 1h19 dakle bolje od tog četvrtog seniora, a ako je na kraju i četvrti u generalnom dobio neku nagradu, zašto onda nije dobila i četvrta žena, četvrti maratonac, četvrti veteran... ???
sve bi bilo puno lakše da su u generalnom nagrade bile na primer 8000 6000 4000 a veteranima 4000 3000 2000, i onda se niko ne bi bunio ni po kojem osnovu, svako bi uzeo svoje, prva trojica bi bili izuzeti od ovog "drugog izvlačenja nagrada" među veteranima, i sve bi prošlo kao po loju. 
sitna nepreciznost, ali dovoljna da ostavi poveliku mrlju na opštem utisku o trci.

Nema komentara:

Objavi komentar