11 listopada 2012

nećete verovati, ali...

 ...danas sam napravio još "luđi" trening od jučerašnjeg!!!
celo jutro čekao majstore, koji su čekali da stane kiša!
pa se javili limari i bravari da će doći, 
a ja već bio u gaćama i dresu za trčanje.
i šta ću, odoh ja, sačekaće me, silom prilika.
doslovno s-m-l-a-t-i-(J)-o 15km, preko nekih brutalnih uspona.
došao kući, presvukao se (onako smrdljiv),
pa 5 sati sa brusilicom, varenje, savijanje gvožđa
(zovite me ajron men, onako neobavezno)
i kad je sve bilo gotovo, bile su i moje noge.
ono, listovi ukočeni, bolni, sve u transu i gipsu, zamalo.
votevr, čekam sutra i novo jutro, da procenim stanje,
da izbacim dijagnozu... 
ujutru dolaze moleri da okreče kuću spolja,
u subotu me čeka sečenje itisona i zakucavanje lajsni,
pa ko preživi možda će se nadati nečem(u) u nedelju

Nema komentara:

Objavi komentar