25 svibnja 2015

Jaska (lokalni naziv za gradić Jastrebarsko)

sačuvaj bože kako su oštri oni usponi kroz vinograde i sela iznad Jastrebarskog. ali tek sad sam ukapirao da, kad na treningu trčim sličnim putevima, i čini mi se da "stojim u mestu", da to u stvari uopšte nije tako strašno sporo nego su praktično "normalne" brzine. nizbrdo nemam pojma koliko brzo sam strčavao, bilo je samo fora da ništa ne polomiš, ni kolena ni leđa. 

u subotu su mi sve do uveče klecala kolena od onog četvrtak-na-petak proliva trovanja virusa čega god nemam pojma, ali sam se u nedelju ujutru i na trci osećao, ajd opet da kažem, "normalno". e sad, da li bih bio jači da nisam bio bolestan, ili sam čak možda bio jači upravo zato što sam se (neuobičajeno za mene) prisilno odmorio dva dana, ostaće nerazrešena misterija koju ćete gledati na diskaveri čenelu za nekih 25 godina.




jošte jedna zanimljivost, one Skečers patike su mi ofarbale čarape. to jest, uvek sam ispod njih nosio plave čarape pa verovatno do sada nisam primetio da patike ispuštaju boju :-)


Nema komentara:

Objavi komentar