30 studenoga 2015

6 slika traži pisca




ovo je kad nosiš Polara na ruci dok sediš u autobusu celu noć posle maratona.
na svakih par sati dobiješ "žuti karton" odnosno upozorenje da si neaktivan.
čuje se BIIIIPP i na ekranu se pojavi natpis "it's time to move!".
to što sam u toku dana samo na maratonu ispunio 535% od dnevne kvote,
to se ne računa :-)
u cilju sam stisnuo LAP, ali nakon toga ne i STOP,
pa je nastavio da meri vreme... dok sam se žvalavio sa čirslidersicama...






ovo su prolasci po delovima staze, jedan krak i nazad,
srednji krak (ups!), pa drugi krak i nazad.
zbir kaže da je drugi poluM bio za minut sporiji što mi se obično ne dešava,
ali zombi umor je imao druge ideje.
eto jednom i ja da puknem, šta fali?






pulsevi su bili totalno nezainteresovani za akciju,
prosek od 120 deluje poprilično pospano,
tako da je sav taj moj elan možda bio samo puki uobražaj (?)






ovo je današnja vožnja biciklom, kao oporavak od maratona.
put je trajao od 16:45 u nedelju do 04:00 u ponedeljak,
nakon toga sam spavao 5 sati. probudio se kao nov :-)







kad se iseku semafori na početku i kraju, ostane 60-ak kilometara
prosekom od 32.5 km/h, nije loše za ovaj vetar.







na kraju ovog nožnog dvomeča nedelja + ponedeljak,
program je zaključio da ću se potpuno oporaviti do subote ujutru :-P

Nema komentara:

Objavi komentar