12 studenoga 2015

Odžače naš

u nedelju je polumaraton "Starek" na Jarunu,
a evo kako je to Organizator smislio. 
i objasnio. pošteno. 


za razliku od ovih iz Odžaka koji mi ni 50 sati nakon mejla nisu odgovorili zašto je na dan trke startnina skuplja, a dobija se manje u startnom paketu. mene bi bilo sramota da napravim trku, a da nekog ne udostojim odgovora. 

oni očigledno računaju na to da će kompletna trkačka populacija željno poleteti na svaku novu trku, pa onda mogu da vozikaju koga hoće i kako hoće. mislim, meni samo za benzin do Odžaka i nazad treba 5000 dinara, pa izašlo to sa startninom 6000 ili 6200, zaista malo menja, jel tako?

ali me bez obzira na to ludo zanima zašto je startnina sa majicom 1000 dinara, a na dan trke BEZ majice 1200. evo za sat vremena će da se zatvori Pošta, pa više neću ni moći da uplatim unapred. 

kakva je to bedna sudbina! 
zamisli iduće godine odem na Plitvice, pa na Sljemenski, pa na Zagrebački maraton, i na sve one polumaratone između, i ne mogu tamo da nosim majicu iz Odžaka jer je nisam dobio. strašno. 

a sve zato jer su tražili da deset dana pre trke kupim majicu, 
da bih mogao da trčim trku. 
pa šta je to jbt, buvljak neki, ili polumaraton? 
jel tu trku organizuje neka fabrika tekstila? 
pa ne mogu na deset sekundi da ispuste konac i iglu iz ruku, 
da bi mi odgovorili najobičnijim kurtoaznim mejlom 
"takve su nam propozicije, 
a sada je kasno da ih menjamo, 
sportski pozdrav". 

ili ne. možda nemaju vremena. 
daaaa, to je to. 
još stotinu ljudi je iznenada u sudijskoj nadoknadi od utorka do četvrtka kupilo majice, i sada oni šiju, šiju, preznojavaju se, natapaju te famozne majice svojim telesnim tekućinama, IZGARAJU da bi obezbedili dovoljan broj majica i obukli celu trkačku Srbiju. 

ja bi njima dao Nobelovu nagradu za grejanje. 
jer šta bi srbija radila bez majica, 
usred novembra čoveče, 
narod bi se smrzo. 

čekaj, možda oni nemaju materijala? 
možda negde beru pamuk, mislim zbog tih majica, 
pa ZATO nemaju vremena da mi napišu 6 reči. 
mora da je to, mora da je nešto opravdano. 
i sada mi se odgovor nameće sâm od sebe. 

dodatnih 200 dinara na dan trke se plaća kao KAZNA 
što nisam kupio majicu 10 dana unapred. TAKOE! 
ja ne poštujem njihov trud, 
izbodene prste sirotih odžačkih švalja koje šiju danonoćno, 
organizatora kojeg bole leđa dok iz Pošte donosi džakove novca, 
pardon, O'džakove novca, 
za svež materijal sa kineskih polja pamuka, 
ja sve to zanemarujem i zapeo sam za tričavih 200 dinara 
NE SHVATAJUĆI DA SEBI ČINIM USLUGU 
jer imam prepun orman majica
i NE DONETI KUĆI JOŠ JEDNU,
pa to je blagoslov za ovaj trudan orman!

a tih +200 dinara na dan trke, DAAAAAA, 
to je minimum koji bih ionako trebao da ostavim u ispovedaonici
u to nedeljno podne, kada bih skrušeno rekao Svešteniku
"oče, grešio sam, 
poželeo sam JOŠ JEDNU majicu, 
a na planeti milioni dece zebu i smrzavaju se, 
oče pohlepan sam, nezasit sam, 
gomilam majice kao balegar govna, 
samo ih kotrljam i dovlačim kući, 
sebično i egoistično, 
oče primi ovih 200 dinara i oprosti mi pliiiizzzzz". 

eto to je jedino rešenje.
i zbog ovoga je start u 10:50, da bi svi mogli da se ispovedimo,
pa da pop tačno u 11 opali start iz pištolja.
jerbo zašto bi Bog meni odgovarao na mejl? 
pobogu Blogoje kako ti fantaziraš. 
pa zar misliš da Bog nema pametnija posla. 
ako bi on tebi pisao pisma, 
KO ĆE UMESTO NJEGA DA ŠIJE MAJICE SVE DO NEDELJE U RANU ZORU, 
osvesti se bre zemljače.

Nema komentara:

Objavi komentar