11 studenoga 2015

eto ti ga sad

preživeh i ovu ludost.
zaista nisam sanjao da je dan nakon Medvednika moguće otrčati polumaraton, a kamoli postati državni prvak u kategoriji.
hvala konkurenciji što je još sporija :-)
ja u 11 dana novembra pretrčao 232km, a da sam trčao samo po asfaltu i samo po ravnom, to bi brat bratu izašlo na 300km.

evo linka na fajl sa trke.
ona promena ritma između 1h12' i 1h19' je bila da bih uhvatio ovog čoveka na slici (desno) jer mi je Zlatko Piperski rekao da je taj "moja konkurencija".



kasnije se ispostavilo da uopšte nismo ista kategorija, ali sam jureći njega kolateralno prestigao Janjića koji *jeste* moja kategorija, tako da u cilju džabe izgrdih Zlatka kako me je zajebao!
sad ispade da ću morati čoveka nešto da častim :-D

https://flow.polar.com/training/analysis/277262181

Nema komentara:

Objavi komentar