23 studenoga 2015

utorak u ponedeljak

što bi reko đuro kodžo, umoran sam ti jarane, umoran
odlučio da odem jutros malkice da trčim pa popodne na pravi trening, pa se uspavao
onda shvatio koliko imam obaveza pa spustio ambicije na samo jedno trčanje
krenuo lagano računam tek je drugi dan nakon onog 3D bloka (tri dužine)
nešto se zamislio, planirao, smišljao neke treninge za utorak sredu i četvrtak
otrčao 8-9 km od kuće, okrenuo nazad, i nekako u glavi se prebacio na utorak
rekoh juče sam trčao lagano, danas da udarim nešto življe
još se svo vreme pitam što su mi tako trome noge
otrčao 5km iz promena 100m brzo 100m lagano, vidim prosek 4'17''/km rekoh au brate kao polumaraton da sam trčao a ne ubrzanja pišam se na prosek
još bilo blago nizbrdo
dobro jes vetar duvao neki
posle došao kući i shvatim da sam otrčao i ponedeljak i utorak
sutra kad svane utorak i krenem na ta planirana dva trčanja, ima da budem u fazonu pronašao sam vremenski tunel, gle opet utorak
nisam nosio telefon pa nemam nikakve slike
nosio neke viršle u torbici da nahranim neko kuče, dođem tamo nema kučeta, vratim viršle kući netaknute, da izvinu dame
rekoh em sam džabe trčao em trenirao pod opterećenjem
imaš maraton tri srca u sloveniji, i imaš ubrzanja s tri viršle, na putu za bajinu baštu, umalo da napišem bajina viršla
eto
u prilogu grafikon broja koraka po minutu, kao dokaz da sam ubrzao u povratku, ali kao što kaže stara indijska pošalica, nizbrdo se i viršla kotrlja


Nema komentara:

Objavi komentar