11 svibnja 2016

102

evo ovako sam smislio:
prošle nedelje sam (ne računaujući vikend) imao DVA treninga
jedan je bio 12x200m uzbrdo, a drugi 4x800m takođe uzbrdo

sve je moralo da bude uzbrdo, jer su me zatezale lože,
a zatezale su me jer vikendom trčim polumaratone koji su pretežno ravni
a kao što se zna, pola godine nisam ništa "trenirao", nego samo trčkarao

dakle smislio sam da pokušam i ove nedelje nešto slično
e sad, šta ima da je slično, a da nije isto, a da nije puno drukčije?
otišao sam na isto ono brdo gde sam radio 12x200,
sa idejom da ne trčim uzbrdo pa pravim pauze hodanja nizbrdo,
nego da mi pauze budu od čekanja u mestu, više manje

obzirom da je taj uspon dugačak 2500m, ideja je bila da otrčim 10x250m
i fino na kraju dođem na vrh
MEĐUTIM
to štopanje kratkih intervala mi je puno lakše na Polaru koji ima pregledniji displej
ALI
istovremeno mi je to teško, jer su na Polaru sitni dugmići
a na Garminu je puno puuuuuuno lakše stiskati šta god ti treba,
jer na njemu dugmići štrče par milimetara izvan štoperice
MEĐUTIM
na Garminu ne mogu da pratim sve, i prosek i vreme i dužinu,
jer on ima samo 3 a ne 4 polja na ekranu

dakle nisam mogao da idem 10x250m,
da vam ne objašnjavam zašto,
nego sam mogao da idem minut brzo minut stajanja pa dokle stignem
što se ispostavilo kao jako lako, sa strane logistike
uključio štopericu, trčao minut uzbrdo, stao,
čekao da displej odbroji do dva minuta,
trčao dok stigne do tri minuta, i tako do vrha
zadnji interval mi je trajao 31 sekundu, i došao sam na vrh

štoperica je pokazivala 18'31''
što znači da sam trčao 9 minuta, stajao 9 minuta,
i na kraju trčao tih pomenutih 31 komada sekundi
dakle imamo 9'31'' za 2.5km, što je prosek od 3'48''/km

izgleda da mi je "jači" bio prethodan trening, kad sam napravio 3'52''/km,
jer sam tada trčao na najoštrijem delu brda,
a sada sam uhvatio i one ravnije delove

doduše sada sam se držao striktnog odmora od MINUT,
što je u par navrata, moram priznati, delovalo kratko do napada panike,
a onomad sam odmarao po osećaju, dok mi se opet ne potrči,
pa je prosečan odmor na kraju ispao 1'46'',
što je povelika razlika u odnosu na tačno minutuć!

E SAD
ima tu i drugi deo paklenog plana, a on je malo zeznutiji
prošle nedelje sam "trenirao" u sredu pa u petak,
a ove nedelje planiram sredu i četvrtak!
(ponedeljak je u oba slučaja bio lagana dužina, dan nakon trke,
a utorak je u oba slučaja bio kratko tempo trčanje, onda 5km a juče 7km)

E SAD
kako ću i šta smisliti za sutra, pojma nemam
sećam se da sam pre 7 dana bio poprilično iskomiran nakon onih 12x200
ko zna koju tužnu baladu će mi noge sutra zapevati,
ali rešen sam da taj drugi trening otarasim dan ranije
neću plakati, umreću muški, kao prava pička
tu barem nema dileme
naći ću neko pusto brdo, gde mogu da plačem a da me niko ne vidi
što i vama želim

PS
u prilogu grafikon frekvencije trčanja,
a u dokolici sam i sâm brojao korake, da mi brže prođe vreme :-)
pa sam odmah primetio da trčim sa dosta živahnih 102-103 dvokoraka po minutu
kažu da samo veoma talentovani mogu da uopšte trče tako brzo
tako da eto
mislim, objašnjenja


Nema komentara:

Objavi komentar