10 svibnja 2016

hoću majicu!

Eh da, nisam rekao da smo u Požegi dobili MAJICE, a da se nije plaćala STARTNINA!
Već to je dovoljan razlog da odeš 280+290km autom, platiš 50 litara benzina, putarine cestarine i dva puta dva prenoćišta.
Pivo bolje da ne pominjem, u HR košta više nego zlato.
I taman sam se za sledeći vikend bio nameračio na Slavonski Brod jer je STARTNINA 30kn a u Somboru je duplo veća, i još si morao da uplatiš ranije a ja ne volim da plaćam ranije, kad se ispostavilo da u Brodu nema trke građana koju bi L. trčala, nego samo poluMaraton i štafeta.
Da vidiš tragedije kad na kraju ipak odem u Sombor, i platim STARTNINU, a ne dobijem MAJICU?
U čemu ću da spavam sledeće nedelje, obzirom da će mi se majica iz Slavonske Požege dotle isprljati, recite vi to meni, hajde baš da čujem.
Pa poliću se benzinom na startu i zapaliću se, napraviću skandal, doći će policija, hitna, i vatrogasci, i otkazaće se trka, zapamtićete me jednom za svagda! :-)


Nema komentara:

Objavi komentar