25 svibnja 2016

potrgane gaćice

kao što sam juče otišao autom, pa se vratio peške, danas sam otišao peške a vratio se autom.
zvuči logično!
ako je neko zbunjen, može mirno da spava noćas, jer i auto i ja smo kod kuće, na sigurnom.

promenjeni su svi filteri, svećice, ulje motora i menjača, antifriz, pumpa za gorivo, kajševi i španer, paknovi, još neke gumice i šelnice, crevca i mišići, uglavnom sve je spremno za subotu i tradicionalnu posetu Kumrovcu :-D

ja sam nakon nedeljne trke jedva preživeo jučerašnji trening, ali mi je današnji pao dosta lakše, valjda sam već počeo da se navikavam na glupe ideje... mada je verovatno malkice neuobičajeno trčati 31+31km u dva dana, po vrućini i na suvo, bez ikakvih okrepa. ukupno kilometar uspona, i isto toliko spusta.

u jednom trenutku je vetar duvao tako jako da mi je delovalo da će mi pokidati gaće!
a krenuo sam u onom najkraćem mogućem atletskom šorčiću, kao za stadion.
još sam se usput premišljao da li da napišem status tipa "sad mi je jasno kako je ženama u kratkim suknjicama kad dune oluja", ali mi je još jutros Lola rekla da sam preterao sa golotinjom i da ne pomišljam na nove golišave fotkice do kraja godine, pa sam morao da se oduprem iskušenju. 

Presveta Saška, 
Boginja Robinja ili BLOGinja, 
taj sam :-D



Nema komentara:

Objavi komentar