10 svibnja 2016

daj nam kurca



koji sam ja car!
slučajno sam se, kao i uvek, 
pre par dana dočepao neke nasumične teme 
koja mi čami u nekom slepom crevu Mozga, i napisao blog. 

(to jest, nije baš bio blog, bio je opis jedne fotografije.
tačnije, opis jedne Pojave, na fejs stranici mog bloga. 
jer kao što znamo, 
ako kučići i mačići svetskih zvezda 
mogu da imaju svoje stranice na fejsu, 
e pa onda istu takvu može imati i moj blog. 
why not?)

u pomenutom mini-blogu, 
tj opisu te gorepomenute Pojave, 
ja sam drugarski pokušao onako "između redova" da pomognem 
nekim mojim drugaricama/poznanicama/nePoznanicama 
da dođu do KURČINE!

sad se izvinjavam/ispričavam svima koji ovo čitaju,
ako vam se upravo zarumenjuju obrazi na pomen Kurca, 
ali ovo je prosto blog o pojavi koja ima veze s Kurcem, 
i samim tim se ograđujem od svake odgovornosti :-)

DAKLE
sada je taj moj opis postao STANDARD u domaćim trkačkim krugovima,
prećutni i podrazumevani selfi svih Skakačica u vis,
svih domaćih ženskih lovaca (lovica?) na Kurčinu!
glas se raširio brzinom svetlosti, kao što se širi svaka genijalna ideja,
i koliko vidim (i koliko mi drugari javljaju),
sve Naskakačice (to je novi sonjizam, za skakačice na Kurac)
su masovno promenile profilku, u neku (na)skačuću!
:-)
smajli !!!!!!!!!!!!!!!

koja god domaća tr(Č)kačica vapi za kurcem,
jedino što treba je, da postavi skakućuću profilku,
i svi potencijalni Jebači će znati da se pojavila nova ženka "u teranju"!

ako Dečko priupita 
"kakva ti je ovo debilna profilka, ko da si kurca gladna???"
ona ima spreman odgovor
"pa draaaagiii, ovo je sa trke, vidiš koliko imam lajkova?"
... a među lajkovima nedojebana prijateljica koja komentariše
"macxkoooo, bash si preribaaaaa, uf samo da sam mushkoooo, GROK!"

(pa ti objasni dečku da i drugarici ne viri Kurac iz očiju, no comment)

e sad, nemojte da se ljutite, 
nikad nisam nešto slušao Plavi Orkestar
a iz par slušanja na raduju ne mogu da se setim da li ova pesma ide 
"daj nam sunca, da nam kurac večno sja", ili
"daj nam kurca, da nam sunce sprži ne-zna-se-šta",
ali osećam da se radi o nekoj jebačini belosvetskoj!

ONO ŠTO SE TRUDIM DA NE ZABORAVIM OD SAMOG POČETKA,
NE TRAŽIM NIKAKVU PROVIZIJU!!!!!!!!!!!

nek jebe ko god hoće, bilo koju od ovih koje hoće,
ja s tim nemam ništa!
ionako na fejsu piše da je Blogoje = Izmišljeni Lik,
dakle kome god se ne sviđa, taj je izmislio razlog :-)
a sad, gaće dole i uživajte!
u regionu je sve više priplodnih trČkačica!
živeli!!!

Nema komentara:

Objavi komentar