20 svibnja 2018

nezgodaNcija

jer je nezgodna situaNcija
juče smo kasno krenuli i prekasno stigli pa mi nije ni palo na pamet da pišem blog i oduzmem sebi vreme za tuširanje
danas smo iz nekog čudnog razloga sat vremena čekali na proglašenje a mislio sam da ovi koji su radili čipove i plasman teže savršenstvu
naivni oni, naivan ja

ovaj majstor (za poljupce) koji treba da mi ubaci sdd disk u laptop i uz njega piratski win10 je bio zauzet pa ga nije (laptop) ni uzeo preko vikenda, i sad mi je ostao na poslu
a sa laptopa sinhronizujem polara v800, dok ovde sa kompjutera sinhronizujem m400
i sad mi se ne dâ to menjati i petljati
pa će fajl i analize i tralala još malo čekati

čak i kad probam sa mobilnog da sinhronizujem opet mi se pojavljuje m400, i opet mi se ne dâ da sve menjam jer bih za par dana morao vraćati
a nisam toliko uzbuđen da ne mogu da sačekam

ukratko završio sam jasku sa onim krvoločnim usponima po suncu za 1.31.30 što otprilike znači da mi za rezultat ispod 1h30 fali 5s/km brže vreme
sa tih 105 sekundi manje bih stigao za 1.29.45
s jedne strane 5s/km i "nije neka razlika" a s druge strane može biti i planina, ako ne možeš brže

imam osećaj da sam krenuo malo preambiciozno, no samo par procenata izvan idealnog ritma, pa sam se na usponima vratio u stabilnu zonu i tako otrčao do kraja
uspone svakako ne možeš mazati jer bi se odmah raspao
u zadnjoj trećini sam lovio druge a mene nije niko i to je otprilike bilo to, kako želim da se osećam na jaski i kako želim da mi ta trka izgleda

malo mi se pomerao jezik na levoj patici no pokušao sam i uspeo da ga ignorišem
opet mi se javila pred-najava grča pod levim rebrima pa sam pretpostavio da je to od nizbrdice i truckanja i gnječenja dijafragme, srećom na sledećem brdu je to nestalo i više se nije javljalo

u pretposlednjem kilometru sam se živ usrao kada sam video puls 170 (!!!) pa sam odustao od mahnitog dugačkog finiširanja
umesto preticanja u divljem naletu samo sam "seo na pete" jednom koji mi je ličio na moju kategoriju, odmorio se za njim nekih 300-400m i lupio mu kontru pred poslednji blagi uspon ka cilju
tu sam onako odmoren da ne kažem predahnut ipak nabio puls nazad na 171
kasnije se NARAVNO ispostavilo da siroma čovek uopšte nije moja kategorija i da sam sav taj triler džabe režirao

još je samo jedan vikend ostao pre plitvica, i sledeće nedelje se trče (polu)maraton branka ćopića, i treking liga na fruškoj gori
možda još nešto što ne znam, pa ako neko ima neki zanimljiv predlog neka kaže odmah ili šuti zauvek

Nema komentara:

Objavi komentar