31 srpnja 2018

bicikla

voli me ne voli me
opet sam seo na biciklu da promenim opterećenje na mišićima
dan nakon planinske trke za koju nisam bio dobro pripremljen
šta raditi
trčanje je totalna glupost, ako svuda osećaš zatezanja
sva ta umorna trčanja čudnim tehnikama imaju samo jedan cilj
da sebi navučeš neku potrebu
i da sebi dokažeš koliko si glup
pa sam onda napravio promenu
da stvar bude zanimljiva, ekscentrični napor od trčanja niz ski staze je pokidao pokoje vlakno u kvadricepsima ali za ovaj normalan rad pedaliranja to nije smetalo
štaviše prezadovoljan sam brzinom
nakon godinu dana vožnje na kramponkama opet sam stavio tokove sa semi-slick gumama
očistio biciklu u najmanje detalje i podmazao
ok, to je još uvek stari čelični GT od 15 kila, nije to nešto moderno karbonsko
ali uz sva stajanja po semaforima i gubljenje vremena ovde onde, opet sam napravio preko 24 prosek na stazi gde imam desetak kilometara uspona, a nizbrdice su sa oštrim krivinama i/ili po lošem asfaltu pa se (svakome pa i meni) tu dosta izgubi na "tehničnost" staze
sada (utorak) sam valjda dovoljno oporavljen za kakvo takvo trčanje

Nema komentara:

Objavi komentar