12 srpnja 2018

trči

trči ovamo trči onamo
prolete tri, četiri dana i uvek prekasno primetim da sam opet nešto zapostavio
uglavnom dnevnik, kako svesku tako i excel
naime sve pišem "duplo", kad sam krenuo sa excelom nisam se odrekao sveske
nju možeš prelistati i kad nema struje
čudno je koliko je to ustvari više posla, kada nešto radiš unazad
verovatno je puno lakše i brže ako svaki put pravo sa treninga sve upišeš

ovako otvorim svesku pa na kompjuteru otvorim fotografije i stravu
onda se prisećam gde sam to išao biciklom na recovery u ponedeljak popodne, da li je prvo išla ona vožnja po ravnom ili ona ka brdima po kiši
pa koje je od dva jutarnja trčanja bilo u ponedeljak a koje u utorak, dobro ono kratko lagano sa drugaricom je bilo u utorak popodne to znam
pa u kojim patikama sam gde išao
pogledam na terasu pa vidim koje su oprane pa se setim da su to one od ponedeljka kad sam išao po kiši, a da sam u utorak u brda išao u jednim starim koje su već odavno bile arhivirane
o njima ću u drugom blogu i drugom kontekstu
uglavnom sada sve imam u svesci počev od subote do sinoć, pa mi je lako prekucati u excel

jutros ništa trčanje, stigao me umor a i jučerašnji dan je bio preambiciozan
dva sata brdskog trčanja do najlepšeg vidikovca u okolini...


... pa na posao, pa pravo s posla na bicikle i u azil da odnesemo hranu i lekove, pa mini ručak-užina pa mtb-om skoro tri sata
poenta je bila da se iskoristi sunčan dan, da li je to treći u mesec dana kiše
jutros sam planirao šetnju sa nekim od pasa no u zadnji čas sam uzeo da sredim te dnevnike treninga, jer ako bih na prethodna 4 dana nalepio još 2-3 otišlo bi sve dođavola
za sada je neizvesno da li će ovaj umor potrajati ceo dan pa ću napraviti nekakvu pauzu, ili ću popodne negde poskočiti
u svakom slučaju dosta bolje sam se naspavao od proseka i nije mi žao što nisam gledao utakmicu

posle večere sam upalio tv i već je bilo 0:1, svašta, no taman sam se uključio u trenutku kada su išle reprize gola iz svih uglova
čim je odsviralo poluvreme otišao sam u krevet
nekako mi je delovalo da se ništa ne događa
jutros sam odmah na mobilnom pogledao rezultat i onaj kratak video sažetak od tri minuta
kad sam video da se završilo 2:1 pomislio sam - eh, trebao sam ipak gledati
ali kad sam shvatio da to nije bilo nakon 90 nego 120 minuta, odmah sam se predomislio - nema šanse da bih ja ovo odgledao, otišao bih na spavanje posle 90' i samo bih izgubio sat spavanja
tako da je sve ispalo super, naspavao sam se + video sve što je trebalo

Nema komentara:

Objavi komentar