18 srpnja 2019

srida

juče (sreda, jer svo ovo nadoknađivanje pišem u četvrtak) sam opet ubo dva-u-jedan
ujutru 5km izvan grada biciklom pa na jedan čudan krug preko brda i nazad magistralnim putem, a sve zbog nekih pobacanih mačića

iako taj krug započinje krvoločnim usponom (moram napraviti segment na Stravi i biti vodeći na rang listi jer tamo nejverovatnije još uvek niko nije bio lud da protrči) nije mi bio težak, pa sam na kraju za sat vremena pretrčao 10.5km što je više nego odlično u odnosu na ono šta sam očekivao

ovaj put sam imao hrpu poslova za popodne no stigao sam (opet umesto tur d fransa) da odem biciklom do istog onog sela 15km odavde, a između ostalih razloga da bih opet obišao te mačiće, pa sam otrčao 11km na skroz drugu stranu od ove kuda sam uvek išao

otkrio sam 4km puta kojim nikada ranije nisam prošao, što je samo po sebi fenomen obzirom da sam za sve ove godine SVUDA prošao, a otkrio sam i mega giga turbo domaće kupine veličine jajeta od prepelice, pa sam dobio i užinu gratis
ionako sam nakon svega ovoga zaslužio neki poklon s neba, ili s grane hajd

noge su mi na početku bile umorne a ja sam bio u fazonu ekskurzije pa sam čekao da se otkravim za trčanje, leđa su me bolela od toliko bicikle ovih dana, pa sam dva najstrmija uspona lepo odšetao kao najcrnji rekreativac kad dođe na plitvički maraton

unatoč svemu do kraja mi je prosek došao do 6'16''/km iako je solidan deo staze u lošem makadamu i nizbrdice nisu baš tako pitke

na kraju sam na kilometar od kraja ugledao utabanu stazu kroz travu i sjurio se prečicom dole na asfalt uštedevši par minuta bespotrebnog bonusa po tvrdoj podlozi
čak sam snimio i 10 sekundi filmića strmoglavog spusta "kud ovce pasu pod ručnom" no nema šanse da ću to ikada igde okačiti sa ovolicno viška vremena