17 srpnja 2019

utorak

u utorak sam uspeo da izvedem jedan od onih švicarskih, "skoro pa savršenih" dana, pa sam sa pijace produžio biciklom do izlaska iz gradskog jezgra, da se tako stručno izrazim, i odatle na štopericu uspeo da pretrčim jedan od krugova koje već godinama jako volim

tu šumu (Carić) zovu "pluća Valjeva" i iako ovaj krug koji sam otkrio skroz slučajno ("baš da vidim kuda skreće ovaj makadam" tik priđe do šume pa se drugim pravcem vrati nazad u grad, opet mi je jedna od default varijanti kad mi ništa udaljenije nije dostupno

prošle godine su i taj drugi krak delimično asfaltirali pa je staza tako još malo "brža" a na trčanju sam naleteo i na prve kupine ove godine pa sam se opet zadržao 10 minuta njam njam zbog čega sam na posao zakasnio samo 5, dakle opet se isplatilo

popodne/predveče sam pak imao malo više vremena koje sam trebao da iskoristim za nadoknađivanje neodgledanih etapa tur d fransa, no seo sam na mtb i otišao do jednog sela 15km odavde, pa sam vezao biciklu ispred kafane i otrčao jedan krug koji sam prošle godine zapamtio kao krvnički težak, i mogu vam reći, sa ovim nogama kojima nikako da dopustim da se lepo odmore, ovaj put mi je bio još teži

ali sam sve pretrčao, no frks
nakon 10km u ponedeljak, upisao sam 11+11 u utorak, fajn

Nema komentara:

Objavi komentar