06 srpnja 2019

napokon

juče je bio jedan poseban dan, iz dva razloga, ako se dve iste pojave mogu zvati dva razloga, ili jedan razlog može imati dva poluvremena možda
eto malo misaone gimnastike za subotnje podne
nakon onog kratkog ali neobičnog jutarnjeg trčanja koje sam već opisao, popodne sam otišao biciklom pony (što je Milijana gony) na drugi kraj grada i prvi put od početka kašljucanja otrčao sve uzbrdice bez metra hodanja, sekunde zastajanja, i trunke kolebanja
TO JE TO
gore na vrhu uspona je neko na vrhu manastirskih stepenica ostavio flašu naopačke, ne znam šta taj gest treba da znači ali ja sam slikao za svaki slučaj, ako neko bude pravio hajku na sektaše da mu pošaljem još dokaznog materijala




e sad, pazi sad
jutros sam otrčao mrtvačkih 9km uz/niz reku i nisam znao da li se onaj pomak od juče predomislio ili sam samo malo umoran
ne gajim neke velike nade u popodne, ali kako god mi bude moram biti zadovoljan
naravno da mi je premalo sat vremena u prirodi pa ću opet iskombinovati neko udaljenije trčanje na koje ću otići biciklom

sledi priča o žutim biciklama

nekad napišem pony a nekad siti bajk (što je druga krajnost od gladni bajk) jer se radi o kontrašu oblika pony ali sa točkovima 26'', na kojem sam navario cev da izgleda kao muška a ne bapska bicikla
u originalu je bila valjda plavozelena, ali sam je kasnije prefarbao u žuto
"ona tvoja bicikla, četkom farbana" zezao me pre neki dan stručnjak koji ima radionicu i kad ofarba auto izađe lep i gladak kao iz fabrike
zbog toga sam pre mesec dana još jednu od silnih ponyka koje tu ukrašavaju dvorište prefarbao takođe u žuto, s tim da sam nakon četke neke delove udario sprejom u Drukčije Žutu pa se dobila bikolor majstorija
i sad mi je ostalo spreja i mislim da ću i onaj lošiji od dva MTB-a da malo našarenim i da neke delove prekomandujem iz tamno plave u tu neku Drugu Žutu
nekad smo govorili osvežavanje a sada kažu orošavanje, e pa eto OROSIĆU biciklu žutom

Nema komentara:

Objavi komentar