13 srpnja 2019

od ponedeljka

kao što studenti svakog ponedeljka "treba da počnu da uče" i kao što žene od ponedeljka kreću sa dijetama, tako ja već 520 ponedeljaka (10 godina?) počinjem "ozbiljno da treniram"
kao malo ću lagano i srednje lagano i tempo dok ne dođem do pola forme, pa ću onda da opalim ubrzanja deonice i čuda, jer jedino to jeste trening a sve ovo što ja radim je lagano i konstantno tonjenje
no stalno mi se čini da nikako da dođem do te tačke Pola Forme odakle treba krenuti na više stepenike, i onda čekam da se to dogodi, a dogoditi se nikad neće jer čak ne trčim ni dovoljno Tempa a kamoli sada u leto kada ima manje trka, eee tek sada imam manje Tempa nego u proleće kada je svakog vikenda bio neki polumaraton ili trka od 10km

na neki način mi je komplikovanije i zbog rasporeda, jer popodne su mišići opušteniji i uglavnom se tada rade jači treninzi, a ja sam jutarnji tip i sve popodnevno što je brzo me razbudi i poremeti mi spavanje
jedino mogu da funkcionišem kada rano legnem i rano ustanem, samo onda sam svoj
a ako bih okrenuo sve naglavačke pa ujutru radio jače treninge a popodne trčkarao, to bi mi savršeno odgovaralo glede dnevnog rasporeda ali bih tako bio puno umorniji na poslu jer sam to već pokušavao i jako je nezgodno dugo stajati ili sedeti pognut nad lupom dok se dole krv sabija u nogama kao kad pumpaš gumu na autu
tako da...

Nema komentara:

Objavi komentar