08 srpnja 2019

pet petnaest

nisam ni sanjao da mogu trčati ovako brzo ovako rano, prvi do treći dan nakon ili za vreme sporog ozdravljenja
još uvek se ne osećam "na sto posto" ali čim sam nakon 500m video da mi je prosek prvog kilometra oko 5'30'' i da mi to deluje više nego lako, shvatio sam da je konačno došao i taj dan kada ću moći "normalno" da trčim
4.5km uz reku tojest malo manje, što sam nadoknadio krivudanjem oko reke po brani pa sam uz malo duži povratak namakao na 9km što naravno ničemu ne služi jer mi je svaki drugi trening 7.3 ili 9.6km
no nekad mi dođe tako da zaokružim, a zašto i kako do toga dođe, što bi reklo sklonište tko to može znati (samo neki šofer ljut što me prstom prati)

na kraju je ispao prosek iz naslova mada nisam nigde finiširao niti se bacao "u crveno", prosto sam otrčao ono što sam pre dosta godina nazvao Tempić i što su mnogi sa bloga usvojili u svoje trkačke rečnike
obzirom da se vreme nakratko pogoršava, pokušaću popodne da otrčim još jedan malo ambiciozniji trening, s tim da je tu ključna reč MALO pošto ne zamišljam ništa jače od uobičajenog julskog trčanja, eventualno malo duže ali opet MALO, ovo jutros je već bio dovoljan pomak da bih ceo dan zapamtio po dobrom

u međuvremenu sam na google kartama uneo lokaciju Plavi Most i dodao par sličica što mi je kao lokalnom vodiču google odmah prihvatio, ne znam sad da li ćemo moći tamo da se tagujemo ili šta? hohoho.

Nema komentara:

Objavi komentar