03 srpnja 2019

još dva dana

ništa novo, kašalj traje, zelene kuglice su od masline preko graška stigle do veličine pirinča a malo se i ono natrulo hripanje smanjilo
no zato su noge u haosu
u utorak sam otrčao 6km uz reku, prva 3km mrtvački pa malo istezanja pa druga 3km povratka u nekoj progresiji gde stigoh na 5'/km
popodne sam možda malo preterao obzirom da nisam 100% zdrav, pa sam zapucao (opet popodne) biciklom 15km uzvodno da bih otrčao na nekom drugom neuobičajenijem mestu
nakon 2km asfaltom sam skrenuo u šumu ALI

pazi, ništa nije nemoguće, ali nekad nije baš ni moguće
tim puteljkom, kuda sam 2x ustrčao, tekla je bujica i iskopala kanale pola metra duboke
uspon je na mestima 20% što nije baš fina podloga za bronhitis
PLUS

na svakih 5m je bila raširena velika paukova mreža od kraja do kraja
upao sam u paučije carstvo, doslovno
odbrao sam neku granu i nosio je 2m pred sobom i tako skidao te paučine, da bih nekako došao do vrha uspona i povratka na asfalt
čak i tako su me noge bolele (kvadricepsi), pri laganom pešačenju uzbrdo
a zaradio sam i dosta ujeda nekih čudnih boja i oblika, što mi alergiji baš i nije po volji
no dobro...

gore sam nekako izbio na asfalt, otrčkao još 2km uzbrdo lagano po 7.5 minuta, i kroz neke druge paučine se spustio zadnja 3km do bicikle
bio sam svestan da je to izlet a ne trening, i da mi je nakon dana od 9+11km trčanja trebala ovakva pauzica
pa je ispalo 6+5km trčanja što na mesečnom nivou recimo izađe 330km mesečno, pa vidi, čak ni to nije uopšte "malo" a ja osim u grudi bolestan i u glavu pa sam nezadovoljan

zato sam danas opet prelomio da ne trčim 2x nego samo jednom, pa je i to ispalo preambiciozno jer sam deseti dan zaredom zaboravio da mi nešto fali
ujutru 20km biciklom i popodne 24+24km biciklom do jednog podplaninskog sela, sa pokušajem trčanja od sat - sat i po, što je na kraju opet izašlo na 10km trčanja i 5km pešačenja uz neke jako strme puteljke
otkrio sam jednu novu prečicu, zatvorio krug koji sam želeo, usput proveo 6 sati na vazduhu i deluje mi da malo manje kašljem

Nema komentara:

Objavi komentar