17 kolovoza 2019

Boje se ne boje

Sad(e) ovde ide mini blog.
Imamo dve ovakve majice sa nekog polumaratona Rvackog, koji pravi stvarno super ekipa sa super ljudima, bukvalno sve pet, jedino što ne znam šta da radim s tim majicama kojih svake godine dobijemo još po dve, mislim DOLINOM KARDINALA :-D
Pa ajd ti nosi to po serbskim selima :-D
I rekoh, danas su najavili da će duž trke da nas gađaju nekakvim bojama, ajd da nađem neku namenu i toj majici, videće se super sve te boje na crnoj pozadini.


Zalepačim broj preko problematičnog printa i krenem u avanturu. Nisam celog leta potrčao ni metar po ovakvim tehničkim trejlovima, kad mi je Vlajko na zadnjem skretanju rekao da sam "peti-šesti" nisam mogao da poverujem, jer mi se posle prvih 500-600 metara činilo da je bar 30 ljudi ispred.
Jes da sam ih mnoge ispreskakao tokom trke ali ne pamtim da ih je baš toliko bilo...
Kad mi Vijoletica pošalje sliku iz cilja, dodaću je ovde u the activnost.

Nema komentara:

Objavi komentar