25 kolovoza 2019

Ideje i realizacije

Ideja je bila savršena.
Zašto trčati polumaraton ako je termometar u autu, nakon što se motor ohladio, pola sata pre starta pokazao 38.5° na pedalj iznad asfalta,?
Radi samodokazivanja okej, radi užitka kad si mrtav a drugi triput mrtviji pa ih demoliraš u zadnjem krugu opet okej, radi medalje u kategoriji okej, ali opet okej je i ako ti se ne trče tri ista kruga.
Zato ću jutros verovatno otrčkarat do tog nekog jezera ili već zaokružiti neki đir koji nisam pomirisao nikad ranije.
E a sad trka.
Startovao sa polumaratonom jer je tamo veća gužva i nekako se odmah našao uz Zokija, zeca za 1h30.
To je pola sata po krugu, a ja sam sat zaustavio na 30'01", haha.
S tim da je prvih 5km išlo po planu, možda i par sek/km brže no osećaj ok.
VALJDA MOGU OVAKO 7KM.
Valjda.
Nije bilo baš "pomoz bože" ali nikad ne znaš kada će noge da se na vrućini oduzmu i ostave te da trupkaš u mestu.
E sad gde je onaj okret u rupi, nemam pojma, tu sam namerno popustio i pokušao da uhvatim grupu 300m kasnije tokom blage nizbrdice sa jakim vetrom u prsa.
No dok sam uhvatio Dacu s kojom sam najviše i bio, par njih je ostalo iza a par ih je otišlo malo ispred.
I tu na taj vetar, kad smo shvatili da ceo krug neće biti trčkaranje nizbrdo sa vetrom u leđa, tu je sve puklo.
Daca i ova pored nje su išle 4'40"/km, pa sam prošao ispred da ih malo povučem, makar tih kilometar i po dok se moja trka ne završi.
No samo ova druga me je pratila a Daca je još malo zaostala, kasnije mi je objasnila zašto.
Onda sam je malo "čekao" pa kad sam shvatio da je to nekako presporo i da trčimo sunčanom stranom širooooke ulice, prešao sam skroz desno u hlad.
Trebalo mi je 4'/km da bih ušao ispod pola sata, tako nekako sam na brzaka izračunao za poslednjih 700m.
Odjednom sam pohvatao nekoliko onih ispred iz razvučene Bivše Grupe, proleteo kroz cilj, pokazao Raletu na broj da bi znao da sam trčao Trku od 1 kruga i da me ne bi previše hvalio preko razglasa.
Ukratko, sveopšta papazjanija od mogu/ne mogu i sgani/kreni a rezultat u sekundu prema zamisli.
Bio sam skeptičan i skloniji da prognoziram nešto oko 4'20-4'25/km nakon onako haotične nedelje i bez prâvog odmora, ali opet, bolje da je bolje nego da je gore.

Nema komentara:

Objavi komentar