14 kolovoza 2019

opa bato

danas je bio pravi dan za trčanje, nakon dugog perioda od +35 nagla promena vremena i samo +21, popodne sa kišicom.
nisam baš MAKSImalno iskoristio tu pogodnost jer sam morao i na posao, biće da ću ući u formu tek kada uđem u penziju pa budem mogao da trčim osam puta na dan.
nikako kvalitet, samo da se trči na svakih sat vremena do iznemoglosti.
tako sam ujutru odeljao 11km tu po jednom malom brdu iznad grada, poznatom i po nadimku "pluća Valjeva" mada su pluća trenutno prepuna ambrozije.
popodne 15km po jednom drugom brdu na drugoj strani grada, kiša sleva ja desno, kiša spreda ja nazad, kao da je to moguće kad je nebo svo sivo-crno.
na kraju sam još dobro i prošao sve do poslednjeg kilometra gde sam udario nekom prečicom i po zemljanoj stazi zakačio toliko travki pored da su mi se skroz nakvasile patike, i tek tada sam shvatio koliko su mi do tada bile ipak suve noge.
svašta.
opet stara računica i najpametnija kaže 11+15=26km pa kada to pomnožiš sa 31 dobiješ oko 800 kilometara a to je više nego što mogu da podnesem bez pretreniranja, dakle treba očekivati novi talas umora, fuj.

Nema komentara:

Objavi komentar