21 kolovoza 2019

promena navika

izgleda da mi na neki način prija ovo kada ne odem 2x na trčanje u toku dana, prosto da čovek ne poveruje da je jednom lakše nego dvaput :-)
možda nekad i prođu ove vrućine pa se opametim i napravim par "pravih" treninga, a u međuvremenu ću nastaviti da se divim ljudima koji uspevaju tako da provedu slobodno vreme.
ja sam izgleda od onih što su ponavljali razred i umesto knjiga čitali stripove, samo sam to otkrio pod stare dane.
gerontologija - majka svih nauka.
bilo kako bilo, nakon (opet) jutarnje bicikle i (opet) kratkog transfera biciklom na početak trčanja, krenuo sam malo dronjavo pa ubrzo podošao.
nakon pola sata u privatnom azilu noge su mi se toliko udrvenile da sam jedva potrčao i (NOVOST!) ovaj put se više nisu odvezale.
svejedno sam na jedvite jade uspeo da do kraja namaknem prosek samo par sekundi ispod šest minuta, odbrojavanje do trke može da počne koliko sutra popodne...

Nema komentara:

Objavi komentar