01 kolovoza 2019

dvadeset tri

kaže ovde u bloggeru u koloni s leve strane da sam u julu imao 23 bloga, dakle pregazilo me je vreme i zatrlo one manije kada sam mesečno pisao po 50 blogova...
doooobro...

juče je ionako bio jedan preumoran dan i neslavan završetak meseca
verovatno najsporije trčanje ikada, jer sam 1) krenuo umoran i 2) nisam ni imao želju da trčim brzo, jednostavno sam se zadovoljio time da se neko vreme KREĆEM a ovo je ipak ispalo brže od šetanja

sada ćemo da otvorimo excel jelte...

...
...

kaže 441km u julu, treba biti zaista posebno poremećen pa da ti najtopliji mesec ima najviše kilometara u godini?
no dobro, kada je trebalo trčati bio sam bolestan i povređen pa će se ta anomalija jesenas ili zimus ispraviti

one prve rasparene patike se bliže 1000-om kilometru, biće to lep jubilej, pre prelaska na drugi par
takođe, otkako vodim trčanje u kompjuteru, dakle od prvog maratona pa nadalje, ne računajući sve što sam pretrčao u ranijim godinama biciklizma*, primećujem da mi se približava brojka od 55555km, tačnije trenutno sam na 55250 što znači da mi fali još 305km do tog jubilarnog i jedinstvenog "pet petica" trenutka

jutros sam odzujao sat i po biciklom i baš mi je prijalo pa se opet pitam zašto sam tako puno trčao a tako malo vozio, to bi trebalo promeniti u avgustu
možda da idem što duže biciklom do/od nekog egzotičnog mesta za trčanje, a da trčanja odatle smanjim tek na kratke izlete
ili tako nekako

prekosutra je trka u Ugljeviku i danas je verovatno zadnji razuman dan kada bih trebao da odlučim jesam li sposoban za to ili ne, ali znajući mene odluka će pasti u subotu pre podne, nekih pola sata pred polazak na put

Nema komentara:

Objavi komentar