05 studenoga 2009

U vremenu horoskopa

U vremenu horoskopa

 

Još ću poverovati u horoskope? Trebalo bi mi još par puta da se razvalim od treninga i personal best-sa u Aprilu, i raspadnem na Beogradskom Maratonu, pa da budem sto posto siguran. Ako u išta možeš biti siguran, no eto, rekoh to kao način da se nešto rekne. Isto tako se Ryan Hall raspao u Nju Jorku. Kao što smo čitali na njegovom blogu (ASICS America) da je mlatio kao blesam par tjedana pred maraton, bio sav hepi i uzbuđđđen, oduševljen i kako smo imali običaj reć u srednjoj - ''razduševljen'': dobio patike po meri, pa pete u guzicu maži maži, pa se razmaži. Zadnji deo maratona je trenirao na stazi, nemoj mi reći da su zatvarali raskrsnice kako je on projurivao u ranu zoru... Tempi, dužine, sve je dobro išlo dok je bio u svom znaku, horoskopskom. No ne lezi Herr Vraže, maraton je bio 01.11., u sledećem znaku, xexe :-) I šta ćeš, puklo se, raspalo se, kad na treninzima istrčiš svoje trke, na trkama rastrčavaš. Moraš dati, najbolje od sebe, kao što bi rekla omiljena Nina B. BajTheWej, imamo sličan trening, nas dvojica profija. Tip je 29km zvao «Tempo», a dva i po sata «Dužina». Ako on trči maratone za 20 minuta kraće od Dužine, to znači da bih ja trebao da trčim dužine 3h10', no kako sam ja uglavnom gledao da Dužine završim za 2h50' do 3h, iz toga proizilazi da sam bio spreman za maratone od 2h40'. Naučno dokazano, i matematičko-logički potkrijepljeno... No eto, nikako da mi se pogodi maraton «u znaku» (vidi naslov).

 

A što se tiče treninga, vidim da kolege počinju stidljivo da treniraju i da se žale :-) No meni kao da se nigde ne žuri. Svi smo nekako prepuni planova, chart-ova i Excel stranica, sa precizno popunjenim kolonama i redovima. Sve bajkovito, vidovito, učinkovito. A to što ću do tog cilja (ah) imati tri pauze po 15 dana što zbog gripa što zbog povrede što zbog nečeg čega se sad ne mogu ni setiti, to je sada nebitno. (ključna reč je SADA). No naravno da se nijedan plan neće ispuniti do kraja i prema očekivanjima. Inače bi se to zvala Sudbina a ne Plan. A ja, ja se odmaram aktivno. TOLIKO sam vozio letos, nedeljno po 20 sati Tempa (od toga bi se Ryan Hall upiškio), da sada mogu da se odmaram i do Maja, a kamoli ako razmišljam u bliskim parametrima tipa Nova Godina ili **************

 

... sledi nagla i podugačka pauza jer se završila treća ploča od Ray Charles-a u nizu koju sam presnimio na komp i sada moram da sve pre-kodiram iz .wav u .mp3 i da preimenujem fajlove u imena pesama...

 

u stvari bolje da završim

Nema komentara:

Objavi komentar