06 siječnja 2016

maslačci u umaku od kombuhe

prekjuče sam ujutru pretrčao malo više od "pola polumaratona",
pa mi je uveče bilo lako da dopunim do celog.
a nešto sam i prebacio tu nepostojeću Normu.
iako sam uleteo u neku bljuzgu i prisetio se tih zimskih čarolija.

juče obrnuto, mučih se ujutru mučih se uveče, neki bljak dan.
jako je teško trčati između 6 tura od po pola sata ili sat lopatanja.
vala nas je baš bilo zatrpalo.

jutros sam takođe otišao malo duže kao u utorak,
iz prostog razloga što je grad bio sav u bljuzgi i vodi.
pa kad sam jednom pobegao na brdo, nije mi se vraćalo.
sad dok mi stoji tu desno ova tabela iz Strava aplikacije,
nema previše smisla da blogove opterećujem brojkama.
sve se lepo vidi kao na dlanu.

od zanimljivosti, danas zbrojih TRI SATA na nogama, u mokrim patikama.
to jest, oba puta sam odmah nakon trčanja dograbio lopatu,
i ostao još pola sata u dvorištu da lupam led.

dalje, oni plastikanjci estradnog imena "nike wild trail" su stigli do 199km.
evo u 4 dana već osmi put borave ispod radijatora, i nisu se razlepili.
vidim ja biće to prokletstvo svoje vrste.
od koga se najmanje nadaš, taj ti zabije nož u leđa,
pa će tako i ove papule da doguraju do 2000 km sa osmehom,
a ja ću da se raspadnem od bolova u tabanima. baš fino.

što se tiče ovog Čelindža, opet sam malo skočio u vis.


očekivano, jer sam u zadnja dva dana malo dotegao Gedoru.
juče sam ujutru bio valjda 230-ti, pa se uveče probio na 80-to mesto,
a danas sam sa 140-og ujutru stigao do 50-og,
mada evo upravo klizim ka 60-oj poziciji.
bumo vidli kako će se stvari razvijati do jutra,
a postoji mogućnost da još malo dodam gas sutra i za vikend,
iz prostog razloga jer je sutra Božić (po zastarelom kalendaru),
kada maratonci tradicionalno napadnu da trče kao da se sprema smak sveta.

ostaje mi dilema da li da neki od tih dana, i koji, odvojim za Dužinu.
realno Dužina je bespotrebna ako trčiš 20-30km dnevno,
u bilo kojim kombinacijama i iz bilo koliko zasebnih trčanja.
ali ipak ima u Njoj neke draži i pritajene seksualnosti.
zavisiće i od vremena,
odnosno da li će da osvane neki baš onako LEP, inspirativan dan.
iskreno, ne znam ni želim li to. ni ovako mi ništa ne fali. naprotiv.

Nema komentara:

Objavi komentar