12 siječnja 2016

ua lopovi :-)





nego ima još jedan izazov pod okriljem Strava zajednice.
ovaj se zove January Run Climbing Challenge...
trenutno vodi izvesna cura pod imenom Sarah Jay.

kad joj stisnem na profil, dođem do ovih podataka:
u 2016-toj je otišla na trčanje 7 puta,
u okviru kojih je pretrčala 18km za 2h40' :-P

pa šta sad, neki đak pešak, reći ćete vi.
ALI OVA CURA VODI U GENERALNOM!
jer je u tih par sati "skupila" 65,000m uspona!
DESET PUTA NA EVEREST, od baznog kampa do vrha!!!!
da mi je znati koju marku telefona koristi,
kad je GPS toliko voli :-D

odmah iza nje je DRUGOPLASIRAN neki triatlonac iz engleske građen kao bivo, koji na sprint triatlonu otrči 5km za 25', ali ima u statistikama najboljih 10km za 26'. tip ladno beleži vožnje na bicikli i prijavljuje ih kao "trčanje" :-)

ja mučeničak mic po mic skupio 5000m uspona u januaru, i zahvaljujući ovakvim bolidima se krčkam na 300 i nekom mestu!

1 komentar:

  1. Neznam što si očekivao, pa zato se valjda i zove "Strava".
    Strava kakve gluposti možeš vidjeti ako vjeruješ "nepogrešivoj" tehnologiji. Ja sam jednom po GARMINU letio kao supermen iznad mora na 2000 m visine i imao brzinu "formule 1" tih par kilometara dok nisam aterirao otprilike tamo gdje sam krenuo lagano trčkarati.

    OdgovoriIzbriši