12 siječnja 2016

na istoj planeti, ali "preko puta"

počelo je tako da sam na Strava portalu povremeno proveravao ko su ti ljudi koji toliko trče. nekima vidiš sve na profilu a nekima moraš da pošalješ nekakav zahtev da bi mogao da ih pratiš, gluposti. nađem tipa na nekom ćošku australije, koji se stalno vrti tu u prvih par mesta liste jer maže po 40km dnevno. pogledam kuda trči, i primetim da mu je grad odvojen od okeana sa par ogromnih jezera. pošaljem poruku, zaintrigiran. rekoh, da li nekad trčiš uz/okolo tih jezera, koliki je krug oko najvećeg, da li se tuda prave trke (misleći nešto tipa Ada, Jarun) i tako. on mi uljudno odgovori da nije tuda trčao i da misli da nikada niko nije pravio maratone, ali će protrčati ovih dana, kaže zainteresovao sam ga. i PAF! prvog sledećeg dana je optrčao oko dva manja jezera, a juče oko najvećeg, 45km. i još me pomenuo (mora da mi je copy-paste ime sa sve kvačicama, haha) u komentarima, i praktično mi posvetio trening. ja mu se zahvalih i rekoh eto, sad ću i ja morati da pronađem neki krug za koji sam do juče mislio da mi je predugačak ili pretežak, pa da uzvratim sopstvenom kontraMotivisanošću. izem ti reč jedva je otkucah.

Nema komentara:

Objavi komentar