20 listopada 2019

četrdeset pet

da mi je neko rekao da mogu da pretrčim maraton rekao bih mu da verovatno malo fantazira, ali realno ja nisam ni pretrčao maraton pošto sam imao dve pauze između današnja tri trčanja
pa idemo po redu
negde iza 9 sam krenuo na trčkaranje koje odmah u startu nije izgledalo kao uobičajeno trčkaranje jer sam očekivao kilometre tik ispod 6 minuta a išli su bliže 5'40''
takođe nisam imao baš precizan plan koliko ću pretrčati pre a koliko posle "trke" ali je ova improvizacija ispala odlična
naime nisam hteo da pre trke pretrčim previše pa da se posle patim na nekim smešnim brzinama, a opet ako bih se suviše prištedeo pred polumaraton, ostalo bi mi mnogo za nadoknadu nakon trke i ko će se prevrtati još sat vremena na umornim nogama kada te prođe svako uzbuđenje

elem tih prvih 16km sam završio za sat i po i stigao na start u 10h45 što je bilo hajd da kažem "taman" no start je neposredno zatim odložen za 10' pa sam imao malo vremena i da se razgibavam i istežem ubijajući dosadu
stao sam negde pozadi i moram priznati da mi je bilo novo iskustvo tako trupćati u masi čitava dva kilometra dok se gužva nije malo raščistila
odatle pa sve do cilja sam polako prestizao ljude koje naravno nikada ranije nisam imao priliku da vidim jer su to sve rekreativci koji trče polumaraton za tipa dva sata

obzirom da mi je ideja bila da ću se vrteti tu negde oko 5'/km obreo sam se u gužvi koja se napravila oko zeca za ciljno vreme 1h45 koji je na leđima nosio ono visoko barjače da bi bio lako uočljiv
odmah sam skontao da je to najgore mesto za trčanje jer kada ta gomila od 50 ljudi stigne na okrepnu stanicu, zlo i naopako kako ćeš doći do čaše vode a ja nakon već sat i po trčanja iza sebe nisam smeo da propustim nijednu okrepu
vodom sam se više polivao i ovde-onde popio po gutljaj a svaki put sam čašu prosuo sebi na glavu, svestan da je hlađenje na ovakvom suncu čak i važnije od hidriranja

no zato sam uzeo po čašicu koka kole gde god sam mogao i ispalo je pametno jer je to poznat nadri recept protiv problema sa stomakom koje su neki juče iskusili a ja eto ništa, čak ni onaj jedan proliv koji sam očekivao hehe
u dva navrata sam uzeo i po četvrt banane, da se nađe
noge mi nisu pravile nikakve probleme a ni leđa pa je i to ispalo fino
negde na zadnjem okretu oko 13. km sam izgubio pejsmejkera za 1h45 i njegovo društvo i dalje odatle sam čak po malko i pojačavao do cilja a oni su koliko vidim iz rezultata nešto i usporili pa se napravila razlika od skoro 3 minuta

nakon nazovi trke sam se najeo grožđa i otišao na završni deo Projekta pod radnim nazivom pokušaj da pretrčiš 42km a da se ne umoriš, ali sam morao da odem do jednog bunara iliti đerma da ga slikam a na onim pravcima je sve nekako blizu kad pogledaš a nigde blizu kad treba dotle i doći pa sam tako dodao skoro kilometar (i još jedan nazad) a i kraj mi nije bio kod kružnog toka na ulasku u banju nego skroz u banji i što je još najlepše od svega, to je da sam i tih zadnjih 4+4km trčao u nekakvoj blagoj progresiji, bez vucaranja i kilavljenja

tako sam umesto neophodnih 5 na kraju pretrčao 8km što je uz prethodnih 16 + 21 izašlo na 45km
pa fino
ukupno sam na nogama proveo 1h30' + 1h43' + 44' što mu izađe 3h57' za sveukupan prosek od (uzima digitron) 237/45=5.26666 pa minus 5 = 0.266666 pa puta 60 = 16, dakle 5'16''/km, opet dosta brže nego što trčim 4 puta kraće treninge hehe

Nema komentara:

Objavi komentar