15 listopada 2019

propast miholjdanski

eto negde nešto pročitah i kao drž da izguglam kad ono piše da je taj famozni Mioljdan bio još u subotu, a ja sve kao super super nek teče ovo lepo vreme I ONDA KAD SPIČI MIOLJDAN PA JOŠ OVOLIKO
kad ono međutim
prošo voz
baš sam informisan jelte
bar da sam negde bio na putu pa smeten i ometen, ali jok, taj dan išli bajkovima na branu, sunčali se i niko nije ni posumnjao otkud leto u decembru
svašta

nakon jučerašnje poluDužine koju nisam dovoljno skratio da ne bi bila taman neka sirota dužinica a nisam je dovoljno ni produžio da bi bila prâva Dužina, jutros se naložih da napadnem jedan segment
na Stravi
i odem tim putem i nadžandžim uzbrdo i iako nisam imao pojma tačno koliki je rekord a opcija Live Segments mi uopšte nije pokazala odakle sam ga tačno napravio i gde mu je kraj, nekako sam mislio da idem dovoljno brzo a evo sad kad vučem mišem levo desno ispadne da sam išao okruglo 7.5 minuta a trenutni rekord je 07'36'', dakle pata karte

MEDŽUTIM
na vrhu su me sačekala dva psa i ja sav onako "high" stanem da ih malo izmazim i posle par minuta kada je odozdo najstrmijim sokakom napokon stigla i Lola klaj klaj biciklom, produžim snimanje i otrčim dalje
MEDŽUTIM
kad sam došao kući piše mi preko dva minuta sporije vreme od istrčanog i neki suludi prosek od skoro 7'/km, amaaannnn pa izgleda da sam stao metar-dva prerano i tek kad sam produžio dalje tek tu sam prošao cilj segmenta i sve mi se uračunalo u trčanje
tako da ću morati da ponovim, šta je tu je, idući put se ne zaustavljam sve do Sarajeva da sam siguran da sam prekoračio liniju jelte

Nema komentara:

Objavi komentar