10 listopada 2019

ozbiljnooooo

danas sam se uozbiljio
ozbiljno sam se uozbiljio
rešio sam da TRENIRAM
jer u nedelju je trka u Novom Sadu pa treba biti što brži jelte
i nakon 6 godina netreniranja nego samo trčkaranja po brdašcima i odlazaka na trke (koje su dakle bile jedini treninzi, ako ćemo da nazovemo stvari pogrešnim imenima) rešio sam jelte
šta sam rešio
da TRENIRAM
NAJOZBILJNIJE
valjda je četvrtak pre podne dovoljno daleko od nedelje u podne da TRENING dadne neke efekte, jelte
nije bitno da li je to minut ili sekunda po kilometru, bitno je da sam TRENIRAO
OZBILJNO
i to mora dati neke rezultate, tako piše u knjigama
doduše piše da će dati rezultate ako se nakon TRENINGA dobro odmorim a ja predveče išao da trčkaram po kišici i dodatno se umorio a ne odmorio, kukuuu
elem
odem ja biciklom do Toplane pa produžim još 300m ka Beloševcu, to je ono selo gde je na stradao Kosta Kojot sećate se
i odatle krenem lagano kilometar da se malo zagrejem i da vidim boli li me šta
A O TOME ŠTA ME BOLI ĆU SUTRA U POSEBNOM BLOGU, ZASLUŽILO GA JE BOGME ITEKAKO
i ne boli naročito i kad je sat zapištao na kraju kilometra ja krenem dve bandere brzo dve bandere lagano i tako sledeća 4km
mislio sam da je razmak između nulte i druge bandere 100m ali nije, negde je bliže 90
ali nema veze, opet je to 50:50% brzog i sporog trčanja
duvao neki vetar, ja svež ko rosa u podne ali nema veze, išli kilometri oko 4'20''
iz čega zaključujem da sam ona ubrzanja išao možda po 3'50''/km a odmarajuće bandere nek sam išao 4'50''/km pa mu to dođe taj prosek jelte
i nakon ta 4km sam otišao 500m dalje malo da rastrčim pa stao pored Kolubare da se istežem i da se ohladim načisto da bi mi povratak bio golgota čista jelte
i bi golgota
ČISTA
sad se treba vratiti blago uzvodno, kraći korak, drž ne daj, zapni malko, ne daj drž
pa sam tako otrčao 2km pa seo na trotoar parkinga od Čarapane da plačem
plakao minut istezao se minut, rekao Loli idi tamo ispred ima prodavnica kupi neki sok od jabuka, da imam motivaciju da trčim dalje odavde, inače ću da ostanem u čarapani da spavam
i čim je ona krenula biciklom krenuo i ja da trčim pa opet dve bandere dve bandere i nekako otaljah i ta zadnja 2km ubrzanja, ukupno 8.
i onaj prvi i onaj između i još jedan do mesta gde sam ostavio biciklu izađe ih 11
kao u onoj priči Snjeguljica i 11 patrljaka
ovo uzvodno Kolubarom išlo između 4'30'' i 4'40'' mada nije tolika razlika u nagibu možda, a možda na mestima i jeste, nego prosto sam sa većim žarom krenuo, grlom u jagode jelte
i eto, JA TRENIRAO
za razliku od prošle godine kada sam desetke vrteo oko 40', ove godine sam tu negde oko 43' jer se nisam ni trudio da se iščupam iz onog bunara forme u koji sam zimus upao nakon dvomesečne totalne pauze zbog upale pluća i gripa praćene lomljenjem prsta na nozi
ali eto, zato sam danas TRENIRAO
ako je novosadski Frtalj (trka) BOŽIĆ, onda je ovaj trening bio PRASE


Nema komentara:

Objavi komentar