25 listopada 2019

tttttrema

tremare na italijanskom znači drhtati pa je trema to stanje kad se treseš od uzbuđenja no mi kažemo trema i za manje dramatična stanja
moja trenutna frka je da sutra zbog gustine satnice, da ne kažem ambicija, neću stići ništa da napišem, mada je i to najverovatnije neosnovano obzirom da dani ovako kratko traju i da ću relativno rano morati da se skrasim u krevetu
elem uspeli smo da stignemo u Samobor, da ne kažem bazni logor, samo pola sata nakon smrčivanja no to nas je koštalo nešto benzina pa sad kazaljka pokazuje trećinu umesto standardne polovine rezervoara
interneti kažu da u sloveniji benzin košta isto kao i u srbji pa ćemo ovaj put elegantno zaobići točenje kod braće hrvata gde je za 10% skuplji
čak smo i u odlasku nešto uštedeli jer smo imali nekakav bon za popust od 10 din/litru za q-maxx goriva sa aditivima na omv-u pa je tako i to ispalo istih 150 dinara (9 kuna) po litru kao i na nis pumpama, i sad nam jedino preostaje da im verujemo da ne sipaju isti benzin u sve tankove nego da tu zaista ima razlike od obične zelene 95-ice
za sutra su planovi ostali isti, prvo u zoo pa na podizanje brojeva, s tim da se javila i Kuma pa bi trebali popodne da se iskombinujemo za neko pivo tamo negde u blizini sajma
kontam da na onom expo-u nećemo ništa kupiti jer su pre dve godine cene bile krvoločne za sve brendove, i jedino zbog čega tamo vredi otići je zbog nekih skroz otkačenih stvari koje nigde drugde ne možeš da nađeš pa da se onda sotim štonobisereklo kurčiš
sećam se da sam tada video one newton patike o kojima sam dosta slušao na američkim mejling listama no bile su grde da grđih nema, sigurno se s tim ne bih kurčio
moja meta su vazda bili poslednji parovi pred istekom roka i slične gluposti na sniženju, to kako ugledam kao da si mi na ruke navuko nevidljive rukavice od super-lepka, čim ih uhvatim odnesem ih na kasu
nekakve hoke nisam siguran ni da li me zanimaju, a šta god skuplje od 60€ vidim odmah se setim šta sve imam u tref sportu za te pare pa me odmah želja mine
yyyyyyy
ništa, samo proveravam da li mi y & z stoje gde treba, kad sam ukucavao šifru za wifi stajali su kontra
a viš koliko sam napisao, nemoguće da nisam nijednom upotrebio z ali eto sve što je automatski, prođe nezapaženo
danas me uhvatio neki prolećni trans kao i svakog aprila kad udari lepo vreme i od jutra do mraka bih nešto radio, tako da nisam stigao ni da pomislim da odem na neku kraću aktivnost pre polaska na put, bukvalno sam milion sitnica nekih uradio da me ne čekaju kad se vratim
sutra bi bio red da negde provrtim dupetom a gde će to biti trenutno nemam pojma, a i dan će početi malo neobično jer nam je crkla H7 leva sijalica koja se dosta teško menja jer je jako skučen prostor, plus treba da dospem ulja jer nisam stigao ove nedelje da odem na servis pa se i ta lampica upalila od 160 km/h, a da ne pričam kako izgleda šoferšajbna nakon takve jurnjave, ono ima da stružem i ribam kao krvave zidove u krimi filmovima
eto to je sve, striček nije umro, ovde nam je lepo i toplo, mama ne brini, uplatili smo 1GB rominga pa će biti i za stravu i za mesinđer i za šta god zatreba sutra i prekosutra u sloveniji, i kao i uvek, lakše je ležati i jesti govna na blogu nego istrčati maraton

Nema komentara:

Objavi komentar