14 listopada 2019

propast jesenja kolekcija

spremam se za trčanje i već se ježim od ove zime iako je napolju više leto nego zima
malo duže ću ostati na poslu i kontam kako postaju nemoguće sve one lepe kombinacije sa biciklom
ali dok dođeš kući, presvučeš se užinaš umiješ se blabla, dok odeš biciklom negde malo dalje od grada, nakon par sati trčanja se biciklom isto toliko vratiš, već je tu negde predmrak ili mrak
nema više onih par sati fore koje leti uvek imaš u džepu koliko god se negde neplanirano zadržao
dakle poludnevne kombinacije otpadaju sve do tamo negde aprila, a sve ovo bic-trč-bic je moguće jedino ako bicikla nije naročito dugačka, ili pak trčanje

tako da, obzirom da sam, excel kaže, u zadnje dve nedelje pretrčao jako malo, možda je došao i trenutak da se trgnem i zalegnem ozbiljnije glede tih aktivnosti
ipak niko nije procvetao nakon što je celog leta vozikao poniku i usput trčkarao po desetak kilometara ovde ili onde, po nekim zanimljivim seocima koja ranije nije posećivao

jeste da mi je godina izgledala kao godišnji odmor ali eto otrčah u novom sadu 10km skoro dva minuta sporije nego 7 dana ranije u kragujevcu, pa bez obzira da li je tajna u vrućini ili gps greščici ili nekom lično osobno personalno individualnom faktoru, bilo bi bolje da sam trčao dva minuta brže pa makar i gps grešio, u tom slučaju bih mogao da se pravim da nisam primetio, a ovako prosto moram da primetim jelte

i tako, odoh biciklom tek koliko da ne moram milioniti put da trčim kroz centar, kad počnu kiše i vetrovi to mi neće ginuti ionako, pa ću negde s kraja grada na trčanje, po mogućstvu malo duže od prosečnog, čisto da razbijem tu neku šemu koja se stručno rečeno uštirkala
imao sam nekih pokušaja bržeg trčanja pa sam lišen obaveze da moram da nabijem ovolki ili onolki prosek, pokušaću samo da odmah dan (i malko) nakon trke napravim neku ajd da kažem Dužinu kad joj vreme nije

Nema komentara:

Objavi komentar