08 listopada 2019

nadoknada

evo da kažem par reči i o toj trci u nedelju
odluka (?) je pala veče pred trku, oćemo nećemo oćemo nećemo voli me ne voli me i kao kad čupkaš kamilicu koja ima 42 latice nikad kraja
usput se razvedrilo iako je ceo autoput do Čačka bio mokar, taman da mi zasere auto grrrr
i tamo negde pred Knić i ono jezero, sve je bilo plavo gore, ni oblaka ni ništa, samo vetar koji je povijao krošnje kao i u najavi jer je pisalo da će za vreme trke u Kragujevcu duvati 27 km/h

istini za volju, nije baš toliko duvalo siguran sam, ali je duvalo ljudski, tačnije neljudski
istini za volju, kad malo razmislim, to je samo 8 m/s, a kad trčiš to je nekih (tri koraka u sekundi = 3.5-4 metra) dakle skroz je moguće da je upravo toliko duvalo
ne znam zašto mi se tih 27 km/h učinilo prejako na prvi pogled
nema veze, matematika je uvek tu da nam osvetli put

no dok smo došli do grada, parkirali se, prošetali ka prijavama da vidimo kolika je gužva, već se naoblačilo ko da će govna da padaju
oblaci plus leden vetar, rekoh ja bih najradije trčao nekih 7km jer mi je po ovakvom vremenu uvek bilo mnogo onih 7.7km na Adi, ali pošto osim Halfa postoje trke na 5 i 10km, a sramota me da trčim samo 5km, onda ću morati 10
i bi 10
uhvatio sam fino društvo misleći da su se oni dobro izračunali pa ću i ja sa njima, tačnije, mislio sam da oni mogu 21 kako ja mogu 10 i eto prave čete za odolevati vetru
tako je i bilo DO POLA polumaratona, a kada sam ja stao i oni produžili ispostavilo se da sam se samo ja tu odlično izračunao a da su oni svi, iako su prošli prva dva kruga tik ispod 45', na kraju imali vremena između 1h34 i 1h37, sad ovde ide onaj smajli sa zapanjenom facom koji kaže wooowww

ko zna na šta bi trka ličila da sam trčao 21km, jer ne bih ovako krenuo ali bih puno jače završio kao i uvek, a da stvar bude funny ovi što su popucali su bili kategorija 10 godina mlađa od moje pa ti vidi koliko sam ja to mogo da izdominiram
ali nije mi žao, lepše mi je bilo da sedim u autu, parkiranom odmah uz ulici i okrenutom kontra tako da gleda na ciljni pravac, da jedem punjeni ćevap i posmatram konkurenciju kako umire
ho ho ho

Nema komentara:

Objavi komentar