08 listopada 2019

stomak

kad smo imali terijera govorili smo mu da se stomačić tako zove jer u njega može da stane sto mačića a on je pojeo samo nekoliko dakle još ima mesta za 95
sad se život okrenuo pa ćemo za još koju godinu imati sto mačića u dvorištu, jer ovi klempavi i blentavi psi se bolje slažu sa mačićima nego među sobom

ne znam koje od sto mačića je noćas oko 4 rešilo da skače po mom stomaku no skroz me je uništilo
pola sata grča u želucu pa pola sata odmah ispod pa neko klokotanje i taman kad sam mislio odlično ode to sve negde nizbrdo, sve se opet vratilo u želudac i tako negde do pola 8
onda sam kao nešto doručkovao, jer sam sve dotle ležao u krevetu, pa se sve naizgled smirilo, a sad opet kreće nešto malo onako izokola

šta uradih, nemam pojma
da sam sinoć bilo šta loše pojeo, da mi se stomak prehladio kad sam strčavao s brda, sve bi se to manifestovalo u prvih par sati neposredno nakon tog nadražaja, a ne nakon skoro pola dana
tako da, ostaće misterija

sreća u nesreći je što danas za mene nema posla pa ću ostati kod kuće, no nesreća u sreći u nesreći je što sam tek započeo generalku bicikli pred zimu, a ima ih u kući trenutno... sad moram na prste da prebrojim, pa izgleda da je 11, ako neku nisam preskočio
biće jedno tuce starih guma pred kapijom, onaj što skuplja sve to u kolica će da slavi osmi oktobar kao drugi rođendan

juče sam neplanirano otrčao najbolji uspon tu na jedan lokalni "segment", što bi Strava rekla, no prvi kilometar mi to uopšte nije bila namera pa sam ga krenuo u laganom tempu
tek kad sam shvatio da trčim "s rukama u džepovima" rekoh daj da zavarim ja ovo, možda me drži aNdrenalin od trke, i do kraja sam džandžio dosta brže nego zadnji put, koji važi kao rekord

usput sam smakao KOM na jednom segmentu usput, manjem, koji je Strava automatski napravila, i iz toga se vidi da sam išao oko 10s/km brže nego ranije ove godine, ali eto, onaj prvi kilometar je ipak bio više spor, nego što su ostala dva i po bila brža, a ća ćeš

ako otopli a ja podođem, dug je dan pa ću osmisliti neko gibanje jelte, dok mi još jedan obrok tamo iza podneva dadne malko snagice

Nema komentara:

Objavi komentar