28 rujna 2018

dva dana dvadeset treninga

nemam pojma više ni koliko sam pretrčao ni ništa
evo uzeo sam da sabiram i primetio da sam juče sabrao kilometre od neka 4 trčanja a vreme provedeno na 3 trčanja, ili je bilo 5 plus 4, ne znam ni to
ujutru jedan brz trening pa u podne neko tumaranje kroz kukuruze pa predveče prvo do drugog kraja grada pa završim fajl na stravi
pa onda pokupim društvo pa navr brda pa opet završim fajl dok gore pretražujemo kontejnere i osluškujemo odakle se čuje mjaukanje
pa onda strčavanje u taj deo grada, pa kratka pauza pa povratak kući
još je falilo da snimam odlazak na neki rođendan u 21h00 u kratkim rukavima na +5 celzijusa, i povratak sat i po kasnije takođe jelte u kratkim rukavima jer od torte i soka nisu porasli

danas nešto slično, trč dovde trč donde, sve iz nekoliko segmenata i onda kad sednem da sabiram uhvati me muka
neću staviti ovde nikakvu sliku da bi videli nešto nego da bi videli to moje jedno veliko ništa u pokušaju da dođem do nešto(g)

sve sam nešto kao računao kako mi je izgledala prethodna nedelja jer sam bio zadovoljan trkom u baranji, no izgleda da sam se preračunao za jedan dan pa će mi trka u požegi biti znatno drukčija

i šta god poželim da napišem već proveravam da li sam napisao u blogu jer mi je sve nekako poznato
valjda usput na tim trčanjima sastavljam blogove u glavi i onda kad sednem da ih pišem upali mi se dežavu lampica hej pa ja sam ovo već negde objavio (!)
tako i za ove trke, nakon prijave za požegu sam danas saznao za JOŠ JEDNU trku ovde u okruženju što je dovelo broj evenata na pola tuceta, a ja sam osim požege znao još jedino za treking ligu na rajcu
...
što mi nakon onog pada i pucanja glave u paramparčad odjednom više nije dobra ideja
eto to je sve
eh da i slika
hah



Nema komentara:

Objavi komentar