10 kolovoza 2020

odmor nije

idemooooo narodeee, lenjire u ruke! 8-)

"Najnovija studija je utvrdila da prosečna dužina penisa tokom erekcije iznosi 13,1 centimetra, dok je u "opuštenom" stanju ta brojka 9,2 cm.
Što se tiče obima, prosečnom vrednošću se smatra polni organ debljine 11,7 cm kad je u erekciji, a 9,3 cm kada je u "opuštenom" stanju."
Kako li izgleda nešto što kvari ovakav prosek, ne želim da znam.
Šta da kažem osim - jadne žene, šta im sve zapadne :-D
A tek komentari na ovaj tekst u nekom online izdanju, tipa "ženama je najvažnija tehnika i umeće", jeste, stavi na vatru lonac vojničkog pasulja pa mešaj čačkalicom da ne zagori.

Jutros sam smislio (ne)odmarajuću aktivnost u trajanju od dva i po sata odnosno 12km pešačenja sa psima dok majstori zašaluju (komšijin) zid ka susednoj kući/zgradi pa da ljudi malo predahnu od laveža koji bi im probio i uši i živce, tako su bili zadovoljni i psi i majstori (i zid) a moja leđa manje-više nakon tolikog cimanja po brdu pošto ja nisam normalan čovek koji bi odveo pse pored reke i seo da čita nešto sat i po nego sam svo vreme organizovao POKRET.

Nema veze, ipak sam se odmorio jer na poslu nije bilo nešto mnogo posla pa mi je ostalo dovoljno snage za neki istraživački izlet popodne, najavljeno je nekoliko lepih dana a ja imam pet puta veći spisak "mesta za proći kroz" koji svakako neću što bi ovi moderni rekli "čekirati".

Vidim da mi lokalne zaštitarke bacaju udicu kako ne mogu da odu da nahrane neke štence na čitavih 15-16km odavde kao da jedini od 100,000 ljudi u gradu imam biciklu, no kao što su mene godinama razne adminke hejtovale i pridikovale mi da sve što pronađem moram svojeručno da hranim sterilišem udomljavam i operišem, neka sada taj koji je pronašao kuce sedne u taksi pa će videti da ni moji višegodišnji napori nisu bili baš tako "besplatni" kao da celog života visim na čiviluku i samo čekam da mi pretpostavljeni dostave spisak zadataka. Ćao. Dobro je jedino što su javili gde se to nalazi jer sam kučiće i ja mogao ugledati pa pomisliti da im osim mene nema pomoći, a sad sam miran.

Nema komentara:

Objavi komentar