19 kolovoza 2020

proporcije

 kad se onih 90-60-90 prevede u inče to mu dođe 36-24-36, kao što je jutros datum 20-08-20 i sad računam šta to ima dimenzije 50-20-50, možda čivava ili neka debela mačka, a znamo da je whole lotta Rosie imala 42-39-56 što je baš onako pozamašno, ta bi me sravnila kao parni valjak ostao bih bez treće dimenzije kuku

dalje na temu brojeva na današnji dan i praznik crkveni Preobraženje eto preobrazio sam se iz murakamija u polupamatonca (šta otkucah oči ne videše) jer sam neplanirano pretrčao 21km u nekom udaljenom selu, a sve se dogodilo na moj 1/3 rođendan kada sam napunio .3333 godine jer je 19 datum rođenja pre 4 meseca u onom prethodnom vatrenom znaku

pred-plan je bio da otrčim 19km i da prošetam zadnja dva da ne dolazim u goste znojav no obzirom da sam krenuo 2km ispred polazne tačke od kraja maja kada sam osmislio ovu stazu, ispalo je da do istog cilja moram da pretrčim 21km, pa dobro, što se mora duplo je teško tim veći izazov. vetar me je doslovno ukopao u mestu, samo mi je kačket virio iz rupa na rošavom asfaltu, a ionako je sve došlo iznenada pa sam krenuo umoran i do kraja mi je prosek bio okruglo pola minuta/km sporiji nego prethodni put, a i tada me je vetar sahranio, nije da nije, samo sam krenuo sa puno više ambicija. koga briga, dan je bio prijatan a pošto je bilo popodne bilo je i dosta hladovine pa mi je vetar odnosio vlagu pre nego što se nakupila na opremi i na cilj sam dotrčao maltene suv.

htedoh da upload-ujem neku sliku ekrana gde se vidi staza no sinhronizacija je tek počela a nemam vremena da na drugi način to prenosim pa evo jedne koja je već u svim photo galerijama jer sam je nabačio na instagram.

umesto slike

(nema ovde ničeg, pet minuta izgubih i još sebi samom šaljem sliku kao idiot pa je na kompjuteru sačuvam i opet nešto kotrlja minut i neće da se ubaci, nakn zadnjeg ažuriranja windowsa se sve 5x usporilo i ovo već postaje frustrirajuće, treba da uzmem godišnji da bi napisao blog ladno)

evo nakon 24 sata jeeeeeeee

s tim da sad umesto one sa instagrama mogu i ovu o 'ladovini


Nema komentara:

Objavi komentar